هشت پروژه مدیریت شهری استان خراسان جنوبی روز پنجشنبه همزمان با بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت کشور و با حضور ویدئوکنفرانسی رییس جمهوری افتتاح شد.

استاندار خراسان جنوبی در حاشیه آیین افتتاح همزمان این طرح‌ها در محل استانداری گفت: امروز و در ادامه برنامه‌های افتتاح طرح‌های ملی توسط رییس جمهوری، طرح‌های ملی وزارت کشور در استان‌های مختلف از جمله خراسان جنوبی به بهره‌برداری رسید.

حمید ملانوری افزود: در این برنامه هشت پروژه از شهرداری‌های طبس، قاین، بشرویه، نیمبلوک، سرایان و ارسک افتتاح شد.

وی بیان کرد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها برای ۲۴۷ نفر اشتغال ایجاد شد و اعتبار هزینه شده برای اجرای آنها ۳۵۶ میلیارد ریال است.

استاندار خراسان جنوبی گفت: پروژه‌های مدیریت شهری شامل افتتاح پارک بانوان و شبکه جداسازی آب فضای سبز در طبس گلشن، میدان نیروگاه و جاده سلامت در قاین است.

وی ادامه داد: اجرای پروژه عملیات ساماندهی، بازسازی و تکمیل فاز یک پارک بهارستان در شهر بشرویه، فاز دوم پارک فرهنگ در شهر نیمبلوک، مجتمع تجاری شهر سرایان و پارک شهدای گمنام شهر ارسک از دیگر پروژه‌هایی است که در این مراسم به بهره‌برداری رسید.

امروز در پنجاه و چهارمین هفته از افتتاح طرح‌های مهم ملی کشور با شعار “تدبیر و امید برای جهش تولید” که از طریق ویدیو کنفرانس و با حضور رییس جمهوری برگزار شد، پروژه‌های مدیریت شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور در استان‌ها افتتاح شد.

خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند ۱۱ شهرستان دارد.