مسئول دفتر آستان قدس رضوی در خراسان‌جنوبی بر بهره گیری از ظرفیت هفت هزار خادمیار رضوی فعال در استان برای خدمت‌رسانی به مردم تاکید کرد.

حجت‌الاسلام مجید نصیرایی، امروز ۱۲ تیر، در نشست خبری با اصحاب رسانه به اجرای برنامه سفیران کریمه و میزبانی مردم طبس از خادمان حرم حضرت معصومه(ع) در ۱۹ تیرماه جاری اشاره کرد.

وی افزود: جشن‌های دهه کرامت از روز پنج شنبه ۱۳ تیرماه همزمان با میلاد حضرت فاطمه معصومه(ع) و دیدار تعدادی از دختران نمونه خراسان‌جنوبی در این روز با نماینده ولی‌فقیه در استان آغاز می‌شود.

مسئول دفتر آستان قدس رضوی در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه دو کاروان خدام رضوی در دهه کرامت مهمان خراسان‌جنوبی خواهند بود، تصریح کرد: گروه اول در شهرهای قائن، خضری، نهبندان، سربیشه و بیرجند و درمیان حضور خواهند داشت.

نصیرایی بیان کرد: گروه دوم هجدهم تیرماه وارد خراسان‌جنوبی شده و در شهرهای فردوس، سرایان، بشرویه و طبس حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های دهه کرامت طرح رواق رضوی است که از ۱۵ تیرماه تا پایان دهه کرامت در میدان ابوذر بیرجند اجرا می‌شود، افزود: در طرح رواق رضوی با بهره گیری از ظرفیت خادمیاران، با برگزاری ایستگاه سلامت، مشاوره مذهبی، مشاوره حقوقی و فروش کتاب به مردم خدمات ارائه خواهد شد.

مسئول دفتر آستان قدس رضوی در خراسان‌جنوبی بیان کرد: براساس تفاهم‌نامه‌هایی که با بسیج سازندگی و قرارگاه ثامن الائمه(ع) منعقد شده است، در ایام دهه کرامت برخی از پروژه‌های مشارکتی را به بهره‌برداری می‌رسانیم.

نصیرایی یادآور شد: کانون‌های تخصصی مجموعه آستان قدس در استان نیز برنامه‌هایی بهداشت و سلامت، شعر و ادب و کتابخوانی در این دهه خواهند داشت.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله