رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: ۶۴ پروژه این دانشگاه همراه با دانشگاه‌های دیگر در پویش سراسری «ره سلامت» با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خراسان جنوبی افتتاح می‌شود.

، دکتر محمد دهقانی افزود: برنامه‌های سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خراسان جنوبی روز یکشنبه هفته آینده است.

وی اظهار داشت: علاوه بر افتتاح ۶۴ پروژه دانشگاه علوم پزشکی بیرجند همراه با دانشگاه‌های دیگر در برنامه «ره سلامت» که هر هفته در سطح کشور به صورت ویدئو کنفرانس انجام می‌شود، وزیر بهداشت در جلسات ستاد استانی مدیریت کرونا و ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا شرکت می‌کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، اطلاع از آخرین وضعیت شیوع کرونا در خراسان جنوبی و استفاده از نقطه نظرات و راهنمایی‌های مقام عالی وزارت برای مواجهه با بیماری کووید ۱۹ را از جمله اهداف این سفر برشمرد و گفت: امیدواریم این سفر مانند سفرهایی که دکتر نمکی به استان‌های دیگر داشتند، همراه با خیر و برکت باشد.

بنابر اعلام استانداری خراسان جنوبی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عصر فردا (شنبه) وارد بیرجند می‌شود و تا روز یکشنبه در این استان حضور دارد.

پویش سراسری «ره سلامت» با شعار «تداوم توسعه همگام با مهار کرونا» هفته دولت امسال آغاز شد و تا اردیبهشت سال ۱۴۰۰ ادامه خواهد یافت.

براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در قالب این پویش، هزار و ۴۰۰ پروژه آموزشی، بهداشتی و درمانی در سراسر کشور افتتاح می‌شود.

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ۱۱ شهرستان استان خراسان جنوبی را زیر پوشش دارد.