نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر ۵۰۰ روستای خراسان جنوبی با تانکر سیار آبرسانی می‌شود، گفت: بالغ بر ۲۵۰میلیارد تومان سرمایه‌گذاری برای ایجاد مجمتع‌های آبرسانی در استان نیاز است .

نظر افضلی شب گذشته ۷ مرداد جاری در دیدار   رئیس ستاد اجرایی فرامین امام خمینی (ره) با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، گفت: خراسان جنوبی استانی فرهنگی بوده و بزرگان علمی زیادی را به جامعه تحویل داده است.

افضلی تصریح کرد: استان خراسان جنوبی یک استان فرهنگی است که قدمت مدرسه علمیه معصومیه این استان به ۷۰۰ سال می‌رسد .

وی افزود: علی رغم مرز مشترک با افغانستان، امن‌ترین استان هستیم که نشان از نجابت و غیرت مردم کویری دارد.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر ۵۰۰ روستای خراسان جنوبی با تانکر سیار آبرسانی می‌شود، گفت: بالغ بر ۲۵۰میلیارد تومان سرمایه‌گذاری برای ایجاد مجمتع‌های آبرسانی در استان نیاز است.

  افضلی اظهارکرد: درحال حاضر نگهداشت جمعیت   در استان امنیتی شده است و از سال ۹۱ تا ۹۵ ۸۵۰۰ نفر از شهرستان نهبندان کوچ کرد‌ه‌اند.

وی ادامه داد:   باید همه دست به دست هم دهیم تا معیشت مردم توسعه پیدا کند و استان خراسان جنوبی به یکی از استان‌های پیشرفته در کشور تبدیل شود.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: پتانسیل های زیادی از جمله زرشک، زعفران و معادن داریم که اگر اقداماتی با برنامه و مطالعه انجام شود، چهره استان تبدیل به استانهای پیشرفته می‌شود.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله