۴۴ طرح عمرانی و خدماتی همزمان با چهارمین روز از دهه فجر در بخش قهستان شهرستان مرزی درمیان افتتاح شد.

فرماندار درمیان روز سه‌شنبه در آیین افتتاح این طرح‌ها گفت: این طرح‌ها با هزینه کرد ۱۷ میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان در این بخش احداث شده است.

محمد بشیری‌زاده افزود: هفت هزار و ۵۵۲ نفر در شهر قهستان و ۲۲ روستای این بخش از مزایای آن برخوردار شدند و برای چند نفر شغل ایجاد شد.

وی بیان کرد: ۲ طرح آبخیزداری، ۶ پروژه در حوزه ارتباطات و مخابرات، یک طرح کشاورزی، هفت طرح محرومیت‌زدایی کمیته امداد، یک پروژه نوسازی و تجهیز مدارس، ۶ پروژه برق‌رسانی و توسعه شبکه، چهار پروژه گازرسانی، ۱۵ پروژه دهیاری‌های بخش قهستان از مهمترین طرح‌های افتتاحی در چهارمین روز از دهه فجر در شهرستان بود.

بشیری‌زاده با بیان اینکه در دهه فجر امسال تعداد ۱۲۲ طرح با اعتبار ۵۲ میلیارد و ۷۴۰ میلیون تومان در شهرستان افتتاح می‌شود، اضافه کرد: بیش از ۲۷ هزار نفر در سه بخش مرکزی، قهستان و گزیک از مزایای این پروژه‌ها بهره‌مند خواهند شد.

وی از مسوولان شهرستان خواست با تمام توان جهت خدمت‌رسانی بهتر و رفع مشکلات مردم تلاش کنیم تا طعم شیرین انقلاب اسلامی را به مردم که صاحبان اصلی نظام و انقلاب هستند، بچشانیم.

اجرای بیش از چهار هزار و ۷۰۰ عنوان برنامه ویژه دهه فجر و گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان خراسان جنوبی آغاز شده است.

یک هزار و ۶۱۴ طرح و پروژه عمرانی و زیرساختی همزمان با دهه فجر امسال در استان افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

شهر اسدیه مرکز شهرستان درمیان در ۱۰۵ کیلومتری بیرجند قراردارد.