#در_خانه_میمانیم

#شکست_کرونا_مردم_همدلی

#کرونا_را_شکست_میدهیم

#رعایت_بهداشت_فردی

 

سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا استان خراسان جنوبی گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی در ۱۱ محور ورودی استان در حال اجراست و ۳۵۰ نفر با سه شیفت کاری در این طرح مشارکت دارند.

، ناصر خوش خبر افزود: با افرادی که در روز طبیعت قصد ورود به پارک‌ها، بوستان‌ها و اماکن زیارتی و تفریحی را داشته باشند، برخورد قانونی می‌شود.

وی با درخواست از مردم برای در خانه ماندن و کمک به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا گفت: در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی با متخلفان در روز ۱۳ فروردین برخورد و اعمال قانون خواهند شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه با استمرار کنترل‌ها در مبادی ورودی شاهد کاهش شیوع کرونا خواهیم بود تاکید کرد: ماندن در خانه و عدم حضور مردم در مراکز تفریحی، بوستان‌ها، تفرجگاه‌ها و اماکن زیارتی در روز طبیعت نقش بسیار مهمی در کاهش انتقال ویروس کرونا دارد و موجب جلوگیری از پیک دوباره این بیماری خواهد شد.

وی افزود: مردم با در خانه ماندن از تلاش‌های شبانه روزی کادر درمانی، نیروهای نظامی و انتظامی قدردانی خواهند کرد.

خوش خبر همچنین از ۱۶ هزار بازدید از اصناف خبر داد و گفت: در این راستا ۹ واحد صنفی پلمب شد و ۲۱۸ مورد تذکر دریافت کردند.

وی از کاهش ترددها با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی نیز خبر داد و گفت: از روز گذشته تا صبح امروز از ورود ۸۰ خودرو به داخل استان جلوگیری شده است و براساس مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا طرح فاصله گذاری اجتماعی تا ۲۰ فروردین ماه ادامه دارد.