مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: با اجرای طرح «هر کارمند، حامی فرزند معنوی» ۳۳ هزار حامی برای فرزندان ایتام و محسنین زیر پوشش این نهاد در استان جذب می‌شوند.

رضا سلم‌ آبادی روز سه‌شنبه  افزود: پویش ایران مهربان با هدف حمایت از فرزندان ایتام و محسنین ویژه کارمندان دولت، بنگاه‌ها و شرکت‌ها از ۱۵ شهریور همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی آغاز شد و تا بهار سال آینده ادامه دارد.

وی اظهار داشت: با استقرار دبیرخانه طرح هر کارمند، حامی فرزند معنوی در استانداری خراسان جنوبی تفاهم‌نامه‌ای منعقد شد که بتوانیم به هدف‌گذاری نزدیک شویم.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: تاکنون یک هزار حامی از کارمندان دستگاه‌های اجرایی استان در این پویش جذب شده‌اند اما هنوز ۴۵ فرزند یتیم و ۵۵۵ فرزند محسنین در خراسان جنوبی فاقد حامی هستند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر هفت هزار و ۶۷۴ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد خراسان جنوبی هستند و چهار هزار و ۳۹۴ فرزند یتیم و محسنین هم پشت نوبت قرار دارند.

سلم آبادی افزود: اکنون ۳۰ هزار و ۱۶۴ حامی داخل و خارج از استان حمایت مادی و معنوی از فرزندان یتیم و محسنین را برعهده دارد.

وی با اشاره به روش‌های مشارکت در پویش ایران مهربان اظهار داشت: علاقه‌مندان به مشارکت در این کار خیر می‌توانند عدد یک را به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳ ارسال یا با ۲ شماره تلفن همراه ۰۹۱۵۳۶۱۱۰۷۹ و ۰۹۱۵۹۶۲۷۱۳۵ تماس برقرار کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی مراجعه به سایت ekram.emdad.ir و رابطان کمیته امداد در ادارات را از دیگر روش‌های مشارکت در این طرح برشمرد.