۲۱ طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار هزار و ۱۲۸ میلیارد ریال همزمان با سومین روز هفته دولت در بخش مرکزی شهرستان طبس با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی به بهره‌برداری رسید.

فرماندار طبس در آیین افتتاح این طرح‌ها گفت: گازرسانی به پنج روستای شهرستان با اعتبار ۲۳ میلیارد ریال و گازرسانی به پنج واحد صنعتی با اعتبار ۲۹۰ میلیارد ریال همزمان با سومین روز از هفته دولت در شهرستان به بهره‌برداری رسید.

علی اکبر رحیمی افزود: همچنین عملیات اجرایی گازرسانی به ۹ روستا با اعتبار ۲۱۰ میلیارد ریال و عملیات اجرایی گاز رسانی به ۶ هزار و ۱۳ واحد مسکونی جهش ملی مسکن با اعتبار ۶۷۰ میلیارد ریال در شهرستان آغاز شد.

وی عنوان کرد: افتتاح همزمان هفت طرح مدیریت توزیع برق شهرستان با اعتبار بالغ بر ۱۹۰ میلیارد ریال نیز افتتاح شد که سه هزار و ۹۳۰ خانوار از مزایای آن برخوردار شدند.

رحیمی از افتتاح ۲ پروژه عمران شهری از جمله آسفالت معابر شهر طبس و اصلاح هندسی میدان کشاورز طبس به اعتبار ۴۳۰ میلیارد ریال خبرداد و گفت: پروژه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در ۲ محور طبس – دیهوک و طبس – یزد به طول ۱۰ کیلومتر روکش آسفالت گرم و ۹ کیلومتر روکش ماسه آسفالت با اعتبار بالغ بر ۱۹۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

وی عنوان کرد: همچنین عملیات اجرایی ساختمان دفتر نمایندگی نظام مهندسی شهرستان با اعتبار بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال آغاز شد.

غباروبی گلزار شهدای روستای کریت طبس و دیدارهای مردمی از دیگر برنامه‌های معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی و مسئولان شهرستان طبس همزمان با سومین روز از دهه فجر بود.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور