معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با تأکید بر ضرورت توجه به مشکلات اصحاب رسانه گفت: توجه بیشتر به خبرنگاران و رفع مشکلات آنان مدنظر است.

 

دکتر علی اسماعیلی در شورای اداری خراسان جنوبی اظهار داشت: باید احتمام جدی به ارائه خدمات دولت در رسانه ها و وسایل ارتباط جمعی با هدف ایجاد تقویت امید در جامعه با توجه به فضای سنگینی که در جامعه به وجود آمده است صورت گیرد.

 

وی خواستار توجه بیشتر به خبرنگاران و رفع مشکلات آنان شد و افزود: یکی از گلایه های خبرنگاران عدم همکاری لازم از سوی روابط عمومی دستگاه های اجرایی است که در این راستا روابط عمومی ها باید همکاری بیشتری با رسانه ها داشته باشند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: یکی دیگر از دغدغه های خبرنگاران بحث آگهی های مربوطه است به خصوص در ارتباط با روزنامه های کشوری که در استان نمایندگی دارند، در این راستا لازم است اگر آگهی است حتما به نمایندگی در استان داده شود.

 

 

اسماعیلی با بیان اینکه باید به مطالبات روزنامه ها از دستگاه های اجرایی توجه شود و نسبت به ادای دین آنان اقدام شود تصریح کرد: اجرای منشور حقوق شهروندی باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله