#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

 مسوول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: همزمان با دهه بصیرت، سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و ایام فاطمیه بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ نفر از جهادگران استان در قالب ۲۱۱ گروه جهادی به مردم خدمت‌رسانی کردند.

مهدی هنری روز شنبه در حاشیه بازدید از گروه جهادی پزشکی مستقر در روستای جوخواه طبس افزود: در مرحله هفتم از نهضت خدمت مومنانه یکی از برنامه‌های سازمان بسیج خدمت‌رسانی گروه‌های جهادی در سطح استان است.

وی بیان کرد: همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا (س) و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی موکب‌های عزاداری پخت و توزیع غذای نذری و نان در بین نقاط محروم و مناطق کم برخوردار استان توسط این گروه‌های جهادی انجام شد.

مسوول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: همچنین برنامه‌های پزشکی، سلامت، فرهنگی و همچنین عمرانی از دیگر فعالیت‌هایی بود که توسط گروه‌های جهادی در این مدت و این مرحله از نهضت خدمت مومنانه در سطح استان انجام شد.

وی اظهار داشت: جهادگران بسیجی با مشارکت فعال در سطح استان توانستند به بخش اعظمی از مردم استان در نقاط مختلف شهرستان‌های استان خدمات قابل توجهی را ارائه بدهند.

روز گذشته همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) ۲۵ متخصص و فوق متخصص با برپایی بیمارستان صحرایی در روستای جوخواه طبس بیماران را به صورت رایگان ویزیت کردند.

این اردو ۲ روزه ( روز گذشته و امروز) است و پزشکان حاضر در این بیمارستان، از ۱۵ رشته تخصصی مختلف هستند.