#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

۱۲ پروژه آب و فاضلاب شهرستان بیرجند به مناسبت دولت با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی و فرماندار بیرجند افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی روز در آیین افتتاح این پروژه‌ها که به صورت نمادین در محل پروژه آبرسانی به صنوف آلاینده بیرجند برگزار شد، گفت: برای پروژه‌های آب و فاضلاب شهرستان بیرجند که امروز افتتاح شد ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

حسین امامی افزود: برای آبرسانی به سایت صنوف آلاینده بیرجند ۲۷ کیلومتر خط انتقال به همراه لوله‌گذاری با اقطار ۴۰۰، ۱۶۰، ۱۱۰، ۹۰، ۷۵ و ۶۳ اجرا شده است.

وی اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح را ۱۵۹ هزار میلیون ریال اعلام کرد و گفت: از مجموع هزار و ۱۰۰ انشعابی که باید واگذار شود تاکنون ۵۰۰ انشعاب به مشترکین واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی به اقدامات این مجموعه درخصوص اتمام پروژه فاضلاب بیرجند اشاره کرد و افزود: در هفته دولت شاهد بهره‌برداری از هشت کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب بیرجند با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان هستیم.

وی بیان کرد: برای اتمام این پروژه نیاز به اجرای ۴۰ کیلومتر شبکه فاضلاب داریم که در صورت همکاری شهرداری تا هفته دولت سال آینده به اتمام می‌رسد تا معضل دفع فاضلاب رفع شود.

طرح‌های منتخب شهرستان بیرجند در پنجمین روز هفته دولت با حضور معاون استاندار خراسان جنوبی افتتاح شد.