فرماندار درمیان گفت: یادواره شهدای اهل سنت خراسان جنوبی شهریور ماه امسال به میزبانی این شهرستان برگزار می شود.

محمد بشیری زاده  در نشست برنامه برنامه ریزی برگزاری کنگره ۲ هزار شهید خراسان جنوبی در درمیان افزود: این یادواره با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تقویت وحدت بین شیعه و سنی برگزار می شود.
وی هدف از برگزاری یادواره های شهدا را برقراری ارتباط بین نسل گذشته و نسل امروز و برنامه ریزی برای آینده ذکر کرد و ادامه داد: حضور اهل سنت در هشت سال دفاع مقدس نشان از لبیک آنان به فرمان امام راحل برای دفاع از خاک وطن بوده است.
وی با بیان اینکه جامعه اهل سنت این شهرستان ۳۶ شهید را تقدیم اسلام و انقلاب کرده اند، گفت: شهدا و خانواده معظم شاهد و ایثارگر حق بزرگی بر گردن مردم و مسئولان دارند که تنها راه جبران این ایثار، زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهیدان، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و خدمت رسانی بی منت به مردم است.
وی اضافه کرد: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی و پیشرفت هایی که به دست آمده مرهون جانفشانی های شهدای والامقام و از خودگذشتگی خانواده آنان است.
فرماندار درمیان از شهدا به عنوان اسوه های بصیرت، شهادت طلبی، ولایتمداری و عمل به موقع در تمام قرنها و اعصار یاد کرد و گفت: رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس به جهانیان ثابت کردند که این ملت همیشه بیدار و آگاه، در دفاع از آرمانهای انقلاب و حراست از حریم ولایت آماده جانفشانی است.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله