استاندار خراسان جنوبی گفت: بدون تردید در خراسان جنوبی با بهره‌مندی از تمامی پیشران‌های توسعه، کیفی‌سازی صنعت حمل و نقل، گامی بلند در راستای تعالی و پیشرفت استان است.

جواد قناعت در پیامی به مناسبت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری با این کلام مقام معظم رهبری که “خدمت به مردم افتخار است و این خدمت، هرچه دشوارتر باشد، افتخار آن بزرگتر و ثواب الهی آن هم بیشتر است” افزود: توسعه و پیشرفت در هر جامعه‌ای با توجه به امکانات موجود و سطح فرهنگ عمومی، نیازمند بسترسازی و تامین زیرساخت‌های اساسی است.

وی بیان کرد: یکی از این بخش‏‌های زیربنایی که در زنجیره توسعه و تعالی، جایگاه بسیار ویژه و خاصی هم دارد، صنعت حمل و نقل است که علاوه بر تحت تاثیر قراردادن فرآیند توسعه اقتصادی، خود نیز در جریان توسعه دچار تغییر و تحول می‌‏شود.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: داشتن شبکه‌های مناسب هوایی، زمینی و ریلی با زیرساخت‌های مطمئن و البته سیستم‌های حمل و نقل راحت، سریع و ارزان‌قیمت، پیش شرط توسعه در همه بخش‌های گردشگری، کشاورزی، صنعت، معدن، تجارت ملی و بین‌المللی است و بدون تردید در خراسان جنوبی با بهره‌مندی از تمامی پیشران‌های توسعه، کیفی‌سازی صنعت حمل و نقل، گامی بلند در راستای تعالی و پیشرفت استان است.

وی اظهار داشت: فرارسیدن هفته ملی حمل و نقل را که یادآور اخلاص، توانمندی و خودباوری فعالان عرصه حمل‌ و نقل کشور است را به پرچمداران حمل و نقل، تلاشگران و شب زنده‌داران جاده‌ها و راهداران عزیز و نیز تمامی برنامه‌ریزان موثر در این حوزه اعم از مدیران و کارکنان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان که نقش بسزایی در افزایش سطح خدمات و تسهیل شرایط حمل و نقل عمومی دارند، تبریک و تهنیت عرض نموده، ضمن ارج نهادن به خدمات دلسوزانه و تلاش‌های خالصانه این بزرگواران، از درگاه حقیقه الحقایق، عافیت و عاقبت بخیری دست‌اندرکاران این بخش را مسئلت می‌نمایم.

قناعت ابراز امیدواری کرد: با تشریک مساعی و در سایه همدلی و هم‌افزایی همه حوزه‌های متولی و دلسوزانی که قلبشان به عشق سربلندی ایران قوی و پیشرفت استان خراسان جنوبی می‌تپد، شرایطی ایمن در گستره جغرافیایی راه‌های استان فراهم شود و با تامین ایمنی و امنیت کلیه مسافرانی که محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی را برای گذر و رسیدن به مقصد بر می‌گزینند، سفری بی‌حادثه را رقم بزنیم.

وی افزود: تحقق این مهم اگرچه سخت و دشوار است اما بی‌شک طبق فرمایش عمود خیمه انقلاب، ولی امر مسلمین (حفظه الله) در پیشگاه الهی و در اندیشه مردم، اجر و ثوابی فزون‌تر خواهد داشت. ان شاء الله

۲۶ آذر تا اول دی هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری نام دارد.