رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: تمام تلاش کانون ها این باشد که در قالب های هنری با شیوه های جذاب جوان پسند بتوانند معارف اصیل و ناب اهل بیت(ع) و زیبایی های اسلام را به مخاطبان منعکس کنند.

،حجت الاسلام محسن مشرفی به مناسبت فرارسیدن سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد اظهار داشت: کانون های فرهنگی هنری مساجد کار ارزشمندی را در سطح مساجد دنبال می کنند.

وی بیان کرد: بر اساس آیه شریفه تعمیر مساجد، عمران شامل همه ابعاد آبادسازی مساجد می شود و ممکن است در نگاه اولیه و ظاهربینانه بحث ساخت و ساز فیزیکی مسجد به ذهن برسد اما در واقعیت منطور آبادسازی دل ها، روح و شخصیت آحاد جامعه است.

حجت الاسلام مشرفی ادامه داد: کانون فرهنگی هنری مساجد آمده است که این آبادگری را در حیطه ظرفیت بسیار ارزشمند استعداد جوانان در خانه خدا با محوریت کلمه توحید و امام جماعت را فعال کند و به فعلیت برساند با استفاده از قالب ها و ظرفیت های فرهنگی هنری که دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه تمام ظرفیت مسجد برای امر تربیت آماده شده است، افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز برای همین امر تلاش و فعالیت می کنند و بهترین بازو برای امام جماعت، مجموعه ای است که بتواند در راستای نقشه راه تفسیر شده بر اساس آیات و روایات ایفای نقش کند و جوانان را پای کار بیاورد.

وی عنوان داشت: دشمنان دین و قرآن و مساجد از پیاده سازی قران، روحانیت و قدرت جوانان انقلابی وحشت دارند و طرح و نقشه خود را در جهت تحت شعاع قرار دادن اذهان جوانان پیش می برند؛ سال گذشته توانستند عده ای را نسبت به انقلاب و اسلام بدبین کنند.

حجت الاسلام مشرفی با بیان اینکه کار کانون های فرهنگی هنری مساجد، خنثی سازی نقشه دشمنان است، افزود: گسیل دادن ظرفیت و استعدادها به سمت ارزش ها، کلمه توحید و برنامه های سعادت بخش از دیگر وظایف کانون ها است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در ادامه گفت: تمام تلاش کانون ها این باشد که در قالب های هنری با شیوه های جذاب جوان پسند بتوانند معارف اصیل و ناب اهل بیت(ع) و زیبایی های اسلام را به مخاطبان منعکس کنند.

وی در پایان بیان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد، درخشش و زیبایی ارزش های اسلام را برای رشد و شکوفایی و تربیت جوانان به نمایش بگذارند چرا که این نسل آینده سازان کشور و حامیان مستضعفان در سطح جهان هستند.

نوشته و خبر نگار : مهدیه حسن پور دبیر سرویس فرهنگی و هنری و ا.حسن پور