استقبال بالای مردم از فیلم “روز صفر”
«روز صفر» روایتی متفاوت از یک اتفاق ملتهب معاصر ، در ششمین دوره فیلم فجر خراسان جنوبی با استقبال بالای مردم رو به رو شد.
فیلم روز صفر به کارگردانی سعید ملکان و بازی امیر جدیدی ،ساعد سهیلی و تینو صالحی، در دومین روز از جشنواره فیلم فجر خراسان جنوبی ، در سانس ۱۶ و ۲۱ اکران شد و در هر دو سانس ، با استقبال بالای مردم رو به رو شد.

فیلمی که به گفته مسعود فراستی منتقد سینما، “توانست حق مطلب را با خود سینما ادا کند به نظرم این فیلم بهترین فیلم ملی-امنیتی سینمای ایران است و بهترین در کل جشنواره بوده است.”

سایت فرارو در نقد این فیلم نوشته است: فیلم “روز صفر” از کوه‌های خاکستری نزدیک مرز ایران و پاکستان با چند نمای تکان‌دهنده شروع شد. پلان شلوغ ابتدای فیلم التهاب را کلید زد و تقریبا تا نیمه‌های داستان ادامه داشت. در جای جای فیلم، بریده‌هایی از جنایت‌های “جندالله” به تصویر کشیده می‌شود و اگر پایان فیلم را نمی‌دانستیم این دلهره ما را می‌کُشت که این همه بمبِ دست ساز و کودک و مرد انتحاری که “عبدالمالک” راهی کرده، قرار است ایران را ببرند روی هوا، آن هم توی یک روز و یک لحظه. وای که چه مصیبتی می‌شد اگر پایان داستان را نمی‌دانستیم و وای اگر “مالک” را نگرفته بودند…