نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بر تدوام کمک‌های مومنانه تاکید کرد.

 آیت الله عبادی در دیدار با استاندار با بیان اینکه باتوجه به شیوع کرونا، مشکلات  وکمک‌های مومنانه تداوم یابد نیازمندی‌ها مردم وسیع است گفت: نهاد‌های مختلفی خدمت رسانی می‌کنند که باید همواره سعی شود تا خدمت برای محرومان ادامه یابد .

وی افزود: کسانی بین مردم استان هستند که زیرپوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند ، اما واقعا نیازمندند که باید شناسایی شوند و به آن‌ها کمک‌های لازم انجام شود.

آیت الله عبادی با اشاره به وجود زباله گرد‌ها در سطح شهر گفت: در شان استان نیست که معاش  برخی از مردم با جمع آوری زباله تأمین شود پس مسئولان استان حتما افراد را شناسایی کنند آن‌ها که واقعا نیازمندند به آن‌ها کمک شود.

وی هچنین با اشاره  به وجود نخبگان و جوانان با فکر و اندیشه در استان گفت: باید از این جوانان مستعد در زمینه‌های مختلف استفاده شود و از آن‌ها حمایت های لازم انجام شود.

استاندار خراسان جنوبی هم با اشاره به اقدامات و بازدید‌های اخیر خود در استان گفت: سعی ما از این بازدید‌ها این است تا مشکلات واحد‌های تولیدی و معدنی استان را مرتفع کنیم و با استفاده از ظرفیت سرمایه داران تولید در استان بیش از قبل رونق دهیم.

آقای قناعت افزود: قرار است تا از والی فراه افغانستان دعوت شود تا با  تفاهم نامه  لازم از ظرفیت‌های اقتصادی مرز بهترین بهره را ببریم.

وی گفت: سعی ما این است با حضور در نماز جمعه مرکز استان و شهرستان‌ها با مردم به صورت مستقیم و رو در رو  در  جریان مشکلات مردم استان قرار بگیریم و برای  رفع آن اقدام کنیم.