#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

?معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: جهاد تبیین، فریضه ای فوری و قطعی برای همه است.
طالبی با تأکید بر این مطلب در آیین تجلیل از فعالان قرآنی مجتمع فرهنگی- تربیتی شهید آوینی که در اردوگاه یادگار امام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان برگزار شد، خاطرنشان کرد: شما باید به این نکته توجه کنید که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سال گذشته، جهاد تبیین را مطرح کرده و برآن تأکید داشتند.
?وی خطاب به فعالان قرآنی متذکر شد: ما در زمانی قرار داریم که مشکلات اقتصادی دامنگیر است و دشمن لحظه به لحظه از این نارسایی ها سوء استفاده می کند.
?به گفته وی؛ دشمن با امپراتوری رسانه ای که تشکیل داده از همان ابتدای انقلاب، همه تلاشش بر این بوده تا به خیال خودش برعلیه ما نقشه شوم بکشد.
?معاون استاندار با بیان این که دشمن در همه این سال ها، جنگ های مختلفی را بر ما وارد کرده، اظهار داشت:با درایت، هوشیاری و بصیرت رهبری و نیز همراهی مردم، همه نقشه های شوم دشمنان، نقش برآب شد اما در این فضای شبهه انگیز وظیفه و تکلیف ما و جامعه اسلامی قرآنی تبیین است.
?طالبی با تأکید بر اینکه باید از هر موقعیت و فرصتی برای تبیین موضوعات اساسی انقلاب و نظام استفاده کنیم، گفت: در این صورت امیدواری ایجاد می شود و دشمن به اهداف خود نمی رسد.
?وی ادامه داد: از اول انقلاب تا کنون با وجود همه مشکلاتی که دشمنان برای ما ایجاد کرده اند، نظام برکات و توفیقات بزرگی داشته است.
معاون استاندار با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) که ما باید انقلاب خود را صادر کنیم، خاطرنشان کرد: اگر آن روزها برخی ها این صحبت امام (ره) را باور نکردند اما امروزه به وضوح قابل مشاهده است که ما انقلاب خود را به دنیا صادر کرده ایم.
?طالبی با تأکید براینکه در برخی از کشورهای عربی هم نشانه های انزوا قابل مشاده است، تصریح نمود: الگوی همه کشورهای یمن ، سوریه ، عراق و … ایران بود .

وی با بیان اینکه به فضل خدا، توفیقات بزرگی در کشور و در سطح منطقه داشته و داریم، تصریح نمود: امروز در موضوع نظامی دفاعی به جایی رسیده ایم که هیچ کس جرأت ندارد کوچکترین تعرضی به کشور ما داشته باشد.
?معاون استاندار با تأکید بر این که همچون عین الاسد، آمریکا را در اقصی نقاط جهان، هدف قرار می دهیم، گفت: این که کشتی های آمریکایی ها ، داعش و .. را زدیم، همه از توفیقات نظام است و نباید دست کم گرفته شود، لذا جهاد تبیین همین است.
?طالبی با بیان این که یأس و ناامیدی که دشمن به دنبال آن است را باید نقش برآب کنیم، اظهار داشت: آزادگی و آزادی که ما داریم و همچنین عزمی که در کشور رقم زده ایم، همه و همه از توفیقات نظام جمهوری اسلامی ایران است.
?به گفته وی؛ با این فضای ایرانی و اسلامی که ایجاد شده و با پیشرفت های علمی مختلفی که داشته و داریم، به فصل خدا با نظر و عنایت رهبری مشکلات اقتصادی هم برطرف خواهد شد.
?وی خطاب به فعالان قرآنی گفت: شما باید به خود افتخار کنید که در راه قرآن گام برمی دارید و بر این توفیق باید شاکر خداوند باشید.