رییس کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر استفاده از ایده‌های نو برای اطلاع‌رسانی‌ و آگاهی‌بخشی درخصوص اهمیت حضور در انتخابات ضروری است.

 مرسل مالکی در نشست هم‌اندیشی با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سرپرست سازمان رفاهی و تفریحی شهرداری بیرجند و نماینده اداره‌ کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: در این بازه زمانی کوتاه باقی مانده تا ۲۸ خرداد باید از هر شیوه مناسبی برای فضاسازی انتخابات استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: هدف از این کار، اطلاع‌رسانی درخصوص اهمیت انتخابات و حضور مردم در این فریضه مهم است.

مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی گفت: رسالت کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان، آگاهی‌بخشی و ارائه اطلاعات درست و به‌موقع است.

وی افزود: بهترین کار در شرایط موجود زمینه‌سازی برای ترغیب مردم به مشارکت در انتخابات است و آنچه در این موضوع بسیار مهم جلوه می‌کند، انتخاب درست و آگاهانه است.

مالکی گفت: نصب بنر و پوسترهایی با محتوای انتخاباتی برگرفته از کلام گهربار رهبر معظم انقلاب می‌تواند در این زمینه راهنمای خوبی برای مردم باشد.

حاضران در این نشست نیز به طرح موضوع پرداختند و راهکارهایی را در راستای فضاسازی شهر و اطلاع‌رسانی درخصوص اهمیت انتخابات ارائه کردند.