فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف انواع کالای خارجی قاچاق به ارزش ۶۶ میلیارد ریال در شهرستان طبس خبر داد.

سردار حسن شجاعی نسب  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پاسگاه انتظامی رباط خان شهرستان طبس در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیونت که از سمت یزد به طرف مشهد در حرکت بوده مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان کرد: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از کامیونت، بیش از ۳ میلیون نخ انواع سیگار خارجی، هزار و۶۵ دستگاه لوازم الکتریکی و ۱۴۰ دستگاه لوازم خانگی خارجی قاچاق و همچنین بیش از ۲ هزار قلم لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز که فاقد هر گونه مجوز حمل بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۶۶ میلیارد ریال برآورد شده است؛ تصریح کرد: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سردار شجاعی نسب خاطر نشان کرد: اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز، یکی از راهبردهای عملیاتی پلیس در پیشبرد اهداف مأموریتی فرماندهی انتظامی در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور محسوب می‌شود و در این زمینه همراهی و همکاری تمام نهادها و بخش‌ها با فراجا ضروری است.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور