?”به‌طور هنرمندانه اطلاع‌ رسانی کنید تا مردم تا عمق جانشان قبول کنند. الان هم خیلی از کارهای شما را مردم نمی دانند، یعنی از کارهای بزرگ و کارهای ملی اطلاع پیدا نمی‌کنند، چه برسد به کارهای بخشی و استانی، چه برسد به کارهای ساختاری…اینها را باید تفهیم کرد و برای مردم بیان کرد. این کار برای مردم هم امیدزاست، هم روشنگر است، هم کمک و حمایت مردم را به دنبال دارد، و هم روشنگر در مقابل انتقادهاست”. رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)

?نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رویکرد مردم سالاری دینی از بدو شکل گیری و طی این چهل و اندی سال، همواره عدالت اجتماعی را در دستور کار داشته و در راستای تحقق این مهم هم گام های ارزنده ای برداشته است.
?اقدامات درخور در زمینه رشد و تعالی علمی، فناوری، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، هنری و… تنها بخش هایی از توفیقات نظام در این سال هاست که همه با تکیه بر نیروی انسانی خلاق، متعهد، متبحر و کارآمد رقم خورده و به ارتقاء جایگاه ایران اسلامی در دنیا انجامیده است، اتفاق مهمی که خار چشم دشمنان شده و آنها را بر آن داشته که با کوچک شمردن این توفیقات، به اصل نظام ضربه وارد آورند.
?بدون تردید در این عصر پیشرفت تکنولوژی و جلوداری رسانه ها، آن چه مهم است و می تواند تمام خدعه های معاندان را نقش برآب سازد، اطلاع رسانی دقیق، هنرمندانه و بموقع دستاوردها و اقدامات است که از قضا مهمترین دغدغه مقام معظم رهبری (حفظه الله) و نیز اصلی ترین تکلیف روابط عمومی دستگاه های اجرایی می باشد.
?اینجانب روز ارتباطات و روابط عمومی را به همه فعالان این عرصه و به ویژه نیروهای خدوم واحدهای روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان به واسطه تلاش های صورت گرفته و مساعی مأجورشان در راستای معرفی و انعکاس دستاوردهای نظام ، ضمن عرض تقدیر و تشکر ، تبریک می گویم ، لازم به ذکر است؛ با عنایت به اهتمام دولت سیزدهم در پیشرفت و تعالی کشور، و نیز با توجه سیاست های تدوین شده در استان در راستای زدودن غبار محرومیت از چهره خراسان‌ جنوبی، اطلاع رسانی این اقدامات ، همتی بیش از پیش می طلبد که بی شک مهمترین انتظار ما از روابط عمومی های دستگاه های اجرایی است.
?امید که در سایه عنایات پروردگار و در ذیل ولایت حضرت ولی عصر ارواحنا له الفداه و تحت زعامت ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی ، همواره سربلند و منصور باشید.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور