معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از کشف یک انبار برنج وارداتی در بیرجند با همکاری پلیس آگاهی استان خبر داد.

 جنوبی علی تهوری گفت: ظهر امروز بازرسان سازمان با همراهی دایره مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی و با رعایت ضوابط قانونی از محل دپو برنج در یک منزل مسکونی، مقدار چهار تن برنج را کشف و توقیف کردند.

وی اظهار داشت: نگهداری کالاهای اساسی از جمله برنج و عدم ثبت انبار این کالاها از مصادیق احتکار و جا به جایی کالاهای اساسی بدون مجوز و هماهنگی از مصادیق ظن به قاچاق است.

وی ضمن هشدار به سودجویان، از تشدید بازرسی‌ها به صورت مستمر و در قالب گشت مشترک در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: معاونت بازرسی این سازمان با همکاری سایر دستگاه‌های نظارتی ضمن رصد دقیق بازار، با محتکران ارزاق عمومی بخصوص کالاهای اساسی با جدیت برخورد خواهند کرد.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از همه فعالان اقتصادی اعم از تجار، عمده فروشان و خرده فروشان خواست محل نگهداری و انبار کالاهای اساسی خود را در سامانه جامع انبارها ثبت و موجودی کالاهای خود را اعلام کنند.