حجت الاسلام محسن مشرفی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی امروز در دیدار جمعی از طلاب، روحانیون، علما و اساتید حوزه های علمیه استان با فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی ضمن تبریک ماه رجب و بهمن ماه، اظهار کرد: رشادتها و سرافرازی‌هایی که در طول دوره شکوهمند انقلاب اسلامی تا به امروز توسط سپاه کسب شده را نیز تبریک می‌گویم.

وی افزود: رشادت‌های سپاه از دفاع از حریم ولایت و وطن گرفته تا خدمت رسانی در قالب و عرصه‌های مختلفی که کشور به آن نیاز داشت و پیروزی در اتفاقات اخیر را هم تبریک می‌گویم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی به سخنی از مقام معظم مقام رهبری مبنی بر این‌که گفتند:”من صددرصد از سپاه راضی هستم” اشاره و بیان کرد: سپاه در اتفاقات اخیر با تلاش‌هایی که انجام داد مدال ارزشمندی به دست آورد و امروز یکی دیگر از این مدال‌ها رونمایی می‌شود.

حجت الاسلام مشرفی عنوان کرد: چهره استکبار از ضربه‌هایی که از جبهه اسلام و انقلاب خورده ناراحت و اقداماتش این را نشان می‌دهد.

وی با بیان این‌که آمریکا و هم پیمانان آنها تروریست پرور هستند، اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نماد حمایت از مظلومان بوده و از بین برنده جامعه تروریستی عظیم است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: برچسب تروریست در ایران که بماند بلکه در جامعه بین الملل به سپاه پاسدران نمی‌چسبد و اصلا قابل عرضه نیست و فقط نشان از استیصال دشمن است.

حجت الاسلام مشرفی بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای تمام آزادی‌خواهان و کسانی که دوست دارند سرباز ولایت و امام عصر (عج) باشند یک الگو است.

وی عنوان کرد: از خدا می‌خواهیم بر عزت، اقتدار و افتخارات سپاه و مجموعه خدوم این نیرو و تمام نیروهای مسلح بی‌فزاید و به ما توفیق دهد شاکر این تلاش‌ها بوده و در این مسیر ثابت قدم و پر قدرت تر از گذشته در مقابل مستکبران و ایادی آنها بایستیم و ان‌شاءالله زمینه را برای ظهر امام زمان (عج) فراهم کنیم.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور