خواجوی مدیر کل دفتر روستایی گفت : برای سومین دوره متوالی دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان جنوبی به عنوان دفتر امور روستایی و شوراهای برتر کشور انتخاب شد.

بر اساس ارزیابی انجام شده توسط سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در رابطه با عملکرد دفاتر امور روستایی و شوراهای استانداری های سراسر کشور در خرداد ماه سال جاری، برای سومین دوره متوالی دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان جنوبی موفق به کسب رتبه برتر شد.

در بخشی از لوح تقدیر که توسط مهدی جمالی نژاد، معاون عمرانی وزیر و رئیس سازمان شهرداریها و دهیاری‌های کشور به عالیه خواجوی، مدیر کل دفتر امور روستایی استانداری خراسان جنوبی اهداشده، آمده است:

مدیر کل محترم دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان جنوبی، توفیق و همت والایتان در پیشبرد اهداف مدیریت روستایی، خلاقیت و نوآوری و جدیت در انجام امور محوله و همچنین تعامل سازنده جنابعالی و مجموعه تحت مدیریت با حوزه معاونت امور دهیاریها را ارج نهاده و انتخاب شایسته آن دفتر را به عنوان دفتر امور روستایی و شوراهای برتر تبریک عرض می‌نمایم.

گفتنی است؛ ۹۲ درصد جمعیت روستایی استان خراسان جنوبی تحت پوشش نهاد دهیاری بوده و از خدمات و اعتبارات دهیاری‌ها بهره مند می‌شوند.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله