معاون استاندار :
✅ کسب رتبه اول تنظیم بازار استان در سطح کشور
?معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی با تقدیر از تلاش های شبانه روزی اعضای ستاد تنظیم بازار استان گفت: استان خراسان جنوبی در تنظیم بازار در سطح کشور حائز رتبه برتر گردید.
مشیر الحق عابدی در جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان گفت:اختیارات کمیسیون تنظیم بازار استان تحریری نیست، بلکه اجرایی می باشد و بعد نظارتی آن الویت دارد.
?وی به تلاش های گسترده ستاد تنظیم بازار استان در روزهای پایانی سال ۹۸ و ابتدای سال ۹۹ اشاره کرد و افزود: می بایست با قدرت همچون گذشته قیمت کالاهای مورد نیاز مردم مورد رصد دقیق قرار گیرد.
?معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی در بحث نیاز به کالاهای اساسی مورد نیاز مردم گفت : باید اقدامات لازم در راستای جذب اقلام الویت دار و با قید فوریت از کشور صورت پذیرد.
?عابدی موفقیت جلسات کمیسیون تنظیم بازار استان را به دلیل وجود کمیته های تخصصی ذیل آن دانست و تصریح کرد: موضوعات مرتبط در این کمیته ها بررسی و پس از کار کارشناسی دقیق ارائه می گردند.
?معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان از اعضاء خواست جهت جلوگیری از افزایش قیمت ها، طرح ضیافت را به صورت ویژه پیگیری نمایند.
?وی به تولیدات مرغ توسط مرغداران استان اشاره کرد و افزود: مرغ تولید شده در استان جهت تامین نیازهای مردم خراسان جنوبی می باشد و هرگونه صادرات در این بخش منوط به تامین کامل نیاز مرغ استان است، لذا تامین مرغ استان همچون گذشته بی کم و کاست تامین خواهد گردید.
?عابدی در پایان به طرح فاصله گذاری هوشمند اجتماعی اشاره کرد و افزود: اداره کل صنعت ،معدن و تجارت ، گام اول در اجرای این طرح را با همکاری و همراهی بسیج اصناف در مقابله با بیماری کرونا آغاز کرده است.