فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: یک تن و ۳۱۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر در یک هفته گذشته توسط ماموران پلیس استان از قاچاقچیان کشف شد.

 سرهنگ ناصر فرشید روز شنبه اظهار داشت: ماموران در این مدت ۱۲۵ قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه ۱۳ هزار و ۴۱۰ لیتر سوخت قاچاقچیان در یک هفته کشف شده است افزود: ماموران در زمینه حمل قاچاق کالا و فرآورده‌های نفتی نیز ۵۹ قاچاقچی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به دستگیری ۶۴ سارق در هفته گذشته تصریح کرد: سارقان دستگیر شده به ۱۴۰ فقره سرقت در خراسان جنوبی اعتراف کرده‌اند.

وی بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تاکید کرد و گفت: طی هفته گذشته ۱۷۸ خودرو و ۲۱۱ موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شده است.

محموله مواد مخدر از افغانستان به مقصد نرسید 

سرهنگ فرشید همچنین از کشف ۶۰۸ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک با عملیات مشترک ماموران انتظامی استان قزوین در شهرستان مرزی سربیشه خبر داد.

وی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سربیشه برابر اخبار واصله از ماموران انتظامی استان قزوین مبنی بر اینکه یک دستگاه خودرو تریلی قصد انتقال محموله سنگین مواد مخدر از کشور افغانستان به شهرهای مرکزی کشور را دارد، پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان سربیشه با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین نسبت به کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی اقدام و یک دستگاه تریلی توسط ماموران در محور درح – سربیشه مشاهده کردند که به آن مشکوک شدند و پس از شناسایی خودرو را متوقف کردند و در بازرسی از آن ۶۰۸ کیلو ۳۰۰ گرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای جاساز شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه راننده خودرو دستگیر و متهم به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شد تصریح کرد: شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت باند قاچاق مواد مخدر، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به دستگیری متهمان در کمترین زمان ممکن اقدام شود.