#در_خانه_میمانیم

#شکست_کرونا_مردم_همدلی

#کرونا_را_شکست_میدهیم

#رعایت_بهداشت_فردی

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: کارگران، کارفرمایان و صاحبان مشاغل آسیب دیده از کرونا با پرداخت تسهیلات حمایت می‌شوند.

غلامرضا اشرفی کرد: با عملیاتی کردن اصل سه جانبه گرایی در استان به دنبال رفع دغدغه‌ها و مشکلات پیش روی جامعه کارگری و کارفرمایی هستیم.

وی، پرداخت بیمه بیکاری در پی شیوع ویروس کرونا به مشاغل آسیب‌دیده را از جمله اقدامات دولت در راستای حمایت از بخش تولید و بخش کارگری در کشور عنوان کرد و افزود: با اولویت قرار دادن ۱۳ رسته شغلی در کشور که از شیوع ویروس کرونا تاثیر پذیرفتند، بخشی از دغدغه جامعه کارگری و کارفرمایی مرتفع شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با اشاره به پرداخت تسهیلات به کارفرمایان در دهه سوم اردیبهشت ماه جاری، تصریح کرد: به منظور صیانت از نیروی کار و حفظ و نگهداشت سرمایه‌های انسانی در بنگاه‌های اقتصادی، تسهیلاتی در اختیار کارفرمایان قرار خواهد گرفت.

اشرفی خاطرنشان کرد: پیامکی در خصوص پرداخت تسهیلات به افراد آسیب‌دیده از کرونا ارسال می‌شود و متقاضیان پس از آن می‌توانند با مراجعه به درگاه سامانه کارا از ۱۲ تا ۱۶ میلیون تومان تسهیلات به ازای هر فرد بیمه شده برخوردار شوند.