چهار زمین چمن مصنوعی با اعتبار ۲۸ میلیارد ریال در چهارمین روز هفته دولت با حضور استاندار خراسان جنوبی در شهرستان نهبندان به بهره‌برداری رسید.

حمید ملانوری روز جمعه برای افتتاح بخشی از پروژه‌های عمرانی نهبندان به این شهرستان مرزی سفر کرد و آیین افتتاح همزمان چهار باب زمین چمن مصنوعی با حضور استاندار خراسان جنوبی، نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و فرماندار نهبندان و جمعی از مسوولان استانی در روستای چهار فرسخ برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در این آیین گفت: زمین چمن مصنوعی روستای چهار فرسخ با زیربنای هزار و ۵۰۰ متر مربع و با اعتبار هفت میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

حسن عزیزی افزود: علاوه بر این زمین‌های چمن مصنوعی شهر شوسف، روستای چاه‌شند و محله عشایری دغال محمد و میغان نیز امروز به بهره‌برداری رسید که هر پروژه با زیربنای هزار و ۵۰۰ متر مربع و با اعتبار هفت میلیارد ریال تکمیل و افتتاح شد.

وی بیان کرد: زمان آغاز این پروژه‌ها سال ۱۳۹۹ بوده که با مشارکت بنیاد برکت اجرا شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: هر کدام از این پروژه‌های ورزشی در زمینی به مساحت هزار و ۵۰۰ متر مربع اجرا شده و در مجموع ۶ هزار متر مربع به فضای ورزشی شهرستان نهبندان افزوده است.

استاندار خراسان جنوبی صبح امروز همزمان با چهارمین روز هفته دولت وارد نهبندان شد و با حضور در گلزار شهدای روستای چهار فرسخ به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

افتتاح پایگاه سلامت شهری نهبندان به نمایندگی از سه طرح بهداشتی، افتتاح گازرسانی به هشت روستای نهبندان به نمایندگی از ۳۳ پروژه شرکت گاز و افتتاح طرح صنعتی دانه‌بندی منیزیت تگ سیاه از برنامه‌های این سفر یک روزه است.

خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و مرکز شهرستان نهبندان در ۲۰۰ کیلومتری جنوب بیرجند است.