نوشته : حسین علیپور

نزدیک به یک ماه از انتصاب دکتر علی اصغر موسوی کیا به عنوان سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان می گذرد. 

در این یک ماه اقدامات خوب و شایسته ای ازجانب ایشان انجام شد که نشان از تجربه و درایت و نگاه کارشناسانه محوربه دور از نگاه سیاسی به مسائل و مشکلات آموزش و پرورش دارد. یکی از این مشکلات که با نگاه به آینده آموزش و پرورش استان و فرزندان این مرزو بوم از جانب ایشان پیگیری ویژه شد پیگیری برگزاری جلسه ویژه شورای آموزش و پرورش استان جهت بررسی و رفع موانع پیش رو ی آموزش و پرورش استان که استاندار محترم هم بابرگزاری سریع این جلسه موافقت نمود.

 

مساله ی بغرنجی که لااقل در چند سال اخیر آموزش و پرورش استان به خصوص مرکز استان با آن مواجه بوده و هست مبحث کمبود فضای آموزشی ست.

با پیگیری ویژه جناب دکتر موسوی کیا و حمایت های استاندار معزز در آینده ای نزدیک چراغ مدرسه سازی پر نور تر از گذشته در استان روشن خواهد شد.

به زودی  مردم شریف استان به خصوص مردم مرکز استان شاهد حضور خیرین مدرسه ساز نام آشنا در سطح کشوری جهت آغاز نهضتی جدید در مدرسه سازی خواهند بود.

جناب دکتر مروج الشریعه آفرین بر این  همت والایتان

جناب دکتر موسوی کیا درود بر پیگیری های مداوم شما  بی شک  مردم و فرهنگیان عزیز استان شاهد تلاش ها و پیگیری های شبانه روزی شما مدیر جهادی  برای حل مشکلات آموزش و پرورش استان هستند .

عزم و همت جناب استاندار در حل مشکلات آموزش و پرورش ستودنی ست . بی شک با همت جناب دکتر موسوی کیا که  بارها در سخنانش تاکید دارد که حتی یک روز فرصت خدمتگزاری در آموزش و پرورش نعمت است و باید قدر نعمت را دانست و به مردم و فرهنگیان عزیز استان خدمت کرد .

استاندار عزیز نگاه زیبایتان را می ستاییم

امیدواریم با این نگاه مثبت و حمایت های شما و تلاش شبانه روزی جناب دکتر موسوی کیا که جهادگونه مشغول خدمت است به زودی شاهد رفع مشکلات و کمبودهای آموزش و پرورش استان باشیم.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله