پیکر سروان شهید “علی حسن‌زاده” از شهدای نیروی زمینی ارتش روز شنبه در آرین‌شهر قاینات تشییع شد.

مراسم تشییع پیکر این شهید والامقام که پنج روز قبل به همراه ۲ همرزمش در تمرین صحرایی یکی از یگان‌های منطقه جنوب شرق نیروی زمینی ارتش به شهادت رسید، امروز با حضور گسترده قشرهای مختلف مردم، جمعی از مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی در آرین‌شهر برگزار شد.

مراسم وداع با شهید علی حسن‌زاده در حسینیه صاحب الزمانی آرین‌شهر شهرستان قاینات برگزار شد و حجت‌الاسلام علی رحمانی امام جمعه قاین بر پیکر شهید نماز اقامه کرد.

پیکر شهید نیروی زمینی ارتش پس از تشییع بر دوش مردم آرین‌شهر در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

شهیدان حمیدرضا خسروی از بیرجند، علی حسن‌زاده از آرین‌شهر و سرباز شهید رضا حسینعلی دردری از کرمان جمعی تیپ ۱۸۸ زرهی نزاجا، در تمرین صحرایی یکی از یگان‌های منطقه جنوب شرق نیروی زمینی و در مرحله پاکسازی منطقه تمرین از مهمات عمل نکرده، در اثر انفجار این مهمات به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

مراسم تشییع پیکر شهید “حمیدرضا خسروی” نیز ظهر امروز – شنبه – از هیات ابوالفضلی (مصلی قدیم) به سمت گلزار شهدای بیرجند همزمان با راهپیمایی حمایت از غزه برگزار می‌شود.

همچنین پیکر سرباز وظیفه شهید “رضا حسینعلی دردری” پنجشنبه گذشته به استان کرمان انتقال یافت.

مراسم وداغ با پیکر شهدای نیروی زمینی ارتش جمعه شب در کهف الشهدای بیرجند با حضور خانواده شهدا و ایثارگران، اقشار مختلف مردم و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد.