بنا برگزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی، به نقل از مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی، پیش فروش بلیت‌های نوروزی از ۱۷ بهمن ماه سال‌ جاری آغاز گردیده است.

جعفر شهامت، افزود: پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی از تاریخ ۱۷/۱۱/۹۶ بصورت توأمان اینترنتی وحضوری در دفاتر شرکت‌های حمل و نقل مسافر استان انجام می‌پذیرد.

وی، متذکر شد: در نوروز ۹۷ به دنبال ارائه بهبود ارائه خدمات به مسافران هستیم  و تاکنون اقدامات خوبی برای ارائه خدمات بهتر به مسافران انجام شده است و باید گستره خدمت بر اساس درخواست‌های کاربران راه‌ها و ناوگان عمومی استان تنظیم گردد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی، با اشاره به اینکه برای نوروز امسال افزایشی در قیمت بلیت‌ها صورت نمی‌گیرد، اظهار داشت: سالانه به طور متوسط ۲ میلیون نفر مسافر در حمل و نقل عمومی جادهای استان جابه‌جایی انجام می‌شود.

شهامت، ادامه داد: طرح نوروزی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با هماهنگی ستاد خدمات سفر استان از تاریخ۲۳/۱۱/۹۶ لغایت ۱۵/۱/۹۷ به مدت ۲۲ روز در سطح استان بصورت رسمی اجرا خواهد شد.

وی، همچنین از آمادگی تعداد ۵۶۱ دستگاه انواع ناوگان مسافری شامل ۲۴۵ دستگاه اتوبوس، ۱۱۲ دستگاه مینی‌بوس و ۲۰۴ سواری کرایه برون شهری استان برای جابجایی مسافرین نوروزی در استان خبر داد و افزود: شهروندان و مسافران محترم نوروزی در راستای مدیریت صحیح یک سفر برنامه‌ریزی شده نسبت به تهیه بلیت از تاریخ ۱۷/۱۱/۹۶ بصورت اینترنتی بر روی سایت‌های: www.payaneh.com ،www.payaneha.ir ، www.sk-bus.ir اقدام نماید.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی، خاطرنشان کرد: علاوه بر خدمات‌رسانی مطلوب‌تر در بخش حمل ونقل مسافر استان، در حوزه راهداری نیز با توجه به سهم ۵.۵ درصدی راههای شریانی استان از کل راههای شریانی کشور با طول بیش از ۲۱۰۰ کیلومتر و نیز ضرورت ارتقاء ایمنی بیش از ۱۰.۰۰۰ کیلومتر راه آسفالته استان، فعالیت ۲۲ راهدارخانه، آمادگی برای مدیریت بحران احتمالی و بارشهای سیلابی نوروزی، ساماندهی امداد خودرو در راهها، اسکان اظطراری مسافرین و … در قالب هماهنگی با اعضای ستاد خدمات سفر استان انجام خواهد گرفت.

شهامت، همچنین در پایان خاطرنشان کرد: هرگونه پیشنهاد، انتقاد و شکایت احتمالی شهروندان از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ رسیدگی خواهد شد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله