پوستر نکوداشت روز شهرستان سربیشه با حضور فرماندار سربیشه، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی سربیشه و جمعی از اصحاب رسانه خراسان‌جنوبی رونمایی شد.

ب محمدرضا لکزایی در مراسم رونمایی از پوستر روز شهرستان سربیشه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه روز شهرستان سربیشه در تاریخ ۲۶ دی ماه توسط شورای فرهنگ‌عمومی ثبت شده است، گفت: برای مردم ولایتمدار سربیشه افتخار بزرگی است که روزشان با نام شهدا شده و در تقویم و تاریخ منطقه ثبت می‌شود.
وی با بیان اینکه ۱۹ دی سال ۱۳۶۵ مردمان سربیشه حماسه آفریدند و ۲۰ شهید را تقدیم نظام و انقلاب کردند، گفت: این شهدا ۲۶ دی همان سال با حضور باشکوه مردم تشییع شدند و این روز در تاریخ این دیار به ثبت رسید.
فرماندار سربیشه یادواره شهدا و انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری را از جلسات محوری این روز عنوان کرد و افزود: با حضور و همراهی مردم شهرستان سربیشه باید این مراسم باشکوه خاصی برگزار شود.
لکزایی از برپایی نمایشگاه توانمندی های شهرستان سربیشه در حوزه های مختلف خبر داد و گفت: باید پتانسل ها و ظرفیت های این شهرستان را در حوزه های معدن، صنعت، کشاورزی و گردشگری در این نمایشگاه به عموم مردم نشان داد و در راستای جذب سرمایه گذار تلاش کرد.

نوشته و خبر نگار : مهدیه حسن پور دبیر سرویس فرهنگی و هنری و ا.حسن پور