دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی گفت: بانویی ۳۸ ساله که مظنون به سرقت و خوراندن ماده بی هوشی به دو کودک، مادر و یکی از بستگان آنان بود، به زندان بیرجند معرفی شد.

سیدحسین مقدس  اظهار کرد: چندی پیش به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد که بانویی با خوراندن ماده بی‌هوشی اقدام به مسمومیت دو کودک، مادر و یکی از بستگان آنان و در نهایت سرقت کرده است.

وی ادامه داد: بلافاصله پس از این تماس با حضور به موقع ماموران و کنترل مسیرهای محل سرقت، بانوی ۳۸ ساله مظنون به سرقت دستگیر شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی بیان کرد: افراد مسموم به مراکز درمانی منتقل و به لحاظ اهمیت موضوع و نجات حال افراد گرفتار، مقام قضایی و انتظامی در بیمارستان حاضر شدند و به دلیل تشخیص ندادن مواد بی‌هوشی و بازدید میدانی، توصیه‌های لازم به کادر درمانی برای مراقبت درمانی داده شد.

مقدس بیان کرد: در بیمارستان از یکی از افراد که هوشیاری خود را به دست آورده بود و با حضور مظنون به سرقت، اظهارات آن‌ها دریافت شد.

وی یادآور شد: پس از این مراحل، مظنون به سرقت بانویی ۳۸ ساله سابقه دار با قرار قانونی به زندان بیرجند معرفی شد و پرونده در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب بیرجند در حال رسیدگی است.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله