مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در این نشست، تمرکز بر امیدافرینی را مورد تأکید قرار داد و گفت: خبرنگاران در حوزه تقویت و ایمان مردم به آینده روشن انقلاب و کشور؛ هنرمندانه ورود کنند.

 علی فرخنده امروز ۲۹ خرداد سال ۱۴۰۲ در کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات خراسان جنوبی خواستار ارائه گزارش کار از سوی سرپرستی روزنامه ها در استان شد و افزود: جشنواره مطبوعات بعد از ۱۰ سال تعطیلی امسال برگزار می‌شود و تا ۳۱ تیرماه مهلت ارسال آثار دارد که امید است اهالی رسانه شرکت پرشور در این جشنواره داشته باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی تاکید کرد: ملاک ارزیابی و خدمات رسانی به خبرنگاران سامانه جامع رسانه‌ها است که تاکنون ۷۵ نفر در این سامانه عضو شده‌اند.
وی با تاکید بر اینکه رسانه ملکف به بی طرفی در انتخابات و ترویج ارزش‌های نظام است، از خبرنگاران خواست خدمات ارائه شده دولت را به مردم منتقل و انتقال مطالبات و خواسته‌های مردم به مسئولان را نیز در دستور کار قرار دهند.
فرخنده تمرکز بر امیدافرینی را مورد تأکید قرار داد و افزود: در حوزه تقویت و ایمان مردم به آینده روشن انقلاب و کشور رسانه‌ها باید هنرمندانه ورود کنند.
محمد مرادی؛ مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی هم با اشاره به اینکه تیم های “رسانه مردمی، انتشار، رصد، پایش و ارزیابی و تولید محتوا” ذیل کمیته اطلاع رسانی تشکیل شده اند، اظهارامیدواری کرد: محتواهای موثر در آستانه انتخابات‌ تولید شود تا به اهداف مدنظر در بحث انتخابات برسیم.
وی با اشاره به اینکه شعار “دقت، سرعت و صحت” کارها و مسیر خود را هدف گذاری کرده است، پیشنهاد برگزاری جشنواره رسانه “ایران قوی” در بحث انتخابات، جشنواره رای اولی ها، جشنواره فعالیت فضای مجازی در راستای شورآفرین هرچه بیشتر انتخابات داد.
مرادی ادامه داد: در خراسان جنوبی در بحث اطلاع رسانی؛ رسانه هایی داریم که به سمت صداقت و راستی حرکت می کنند بر همین اساس جایگاه خوبی در کشور داریم.
وی با تاکید بر اینکه وظیفه ما فراهم‌کردن بستر برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای است، از مدیران و اهالی رسانه استان خواست به بحث راه‌آهن که مهمترین مطالبه مردم استان بوده است و با نگاه ویژه رهبر معظم انقلاب و مساعدت رئیس جمهور،  ۱۸ هزار میلیارد تومان به این پروژه اختصاص یافته است ویژه پرداخته شود.
وی همچنین با اشاره به اینکه طرح جامع انتخابات در دست تدوین است، افزود: یکی از وظایف اصلی دولت، مردمی سازی اقدامات است که در بحث کمیته اطلاع رسانی انتخابات، تیم رسانه مردمی با لایه های مختلف مردم ارتباط خواهند گرفت.
وی خاطرنشان کرد: با حضور در ۱۱ شهرستان، با فرمانداران و اهالی رسانه در راستای پاسخگویی به مطالبات آنها جلساتی برقرار خواهد شد.

نوشته و خبر نگار : مهدیه حسن پور دبیر سرویس فرهنگی و هنری و ا.حسن پور