حسین خسروی منتخب مردم شریف شهرستانهای بیرجند، خوسف و درمیان در سفر به شهرستان خوسف با امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه و اعضای ستاد طرح مواسات این شهرستان دیدار کرد.

وی در ابتدا در دیدار با امام جمعه خوسف با بیان اینکه حضور مردم خراسان جنوبی به خصوص شهرستان ولایت مدار و مومن و انقلابی خوسف در تمامی صحنه های دفاع از انقلاب و نظام همواره چشم گیر و دشمن شکن بوده است، گفت: مردم خوسف در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هم با وجود مشکلات اقتصادی در کشور، اما با حضور باشکوه خود نشان دادند که محکم پای انقلاب و آرمان های ان هستند.

منتخب مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس با بیان اینکه باید قدر مردم را بدانیم، چراکه همین ها هستند که انقلاب را نگه می دارند و محکم پای آرمان های آن هستند، گفت: مردم خراسان جنوبی این دوره هم، مانند دوره های قبل در انتخابات خوش درخشیدند.

خسروی، خوسف را یک شهرستان مذهبی که نماد آنها خاندان آیت الله عبادی است، دانست و افزود: یکی از ریشه های توسعه کشور همین روحانیون و علمای فعال و معنوی و دلسوزی است که در خط انقلاب هستند.

وی با اشاره به تحریم های چند جانبه دشمنان علیه انقلاب اسلامی و کاهش شدید قیمت نفت، گفت: مقام معظم رهبری از اواخر دهه هفتاد تاکید بر عملی کردن اقتصاد مقاومتی و کاهش وابستگی به نفت دارند، چندین دولت تاکنون تغییر کرده؛ چنانچه به این فرمایش رهبری عمل می شد، کشور امروز این مشکلات ناشی از تحریم ها را داشت.

منتخب مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس تاکید کرد: امروز باید برنامه ریزی ها در کشور براساس بودجه بدون نفت و براساس اقتصاد درون زا در کشور شکل بگیرد و لذا کشور باید با مدیریت جهادی اداره شود.

خسروی به عملکرد دولت های غربی و اروپایی در برخورد با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: این کشورهایی که خود را کدخدای دنیا می دانستند دیدیم که چطور در مواجهه با ویروس کرونا مستاصل ماندند و به اقدامات غیرانسانی مانند دزدی ماسک روی اوردند.

وی گفت: خیلی ها که غرب را قبله آمال می دانستند، در این بحران به ضعف غربی ها در مواجهه به مشکلات بزرگ اعتراف کردند.

منتخب مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس با اشاره به اینکه یکی از برنامه هایی که باید در مجلس عملیاتی شود، پالایش قانون هایی است که قبلا تصویب شده اما عملی نمی شود، گفت: این موضوع می تواند گره خیلی از مشکلات را باز کند.

خسروی همچنین در دیدار با فرماندار خوسف هم با اشاره به اینکه شهرستان خوسف دارای ظرفیت های زیادی در ابعاد مختلف است که فعال شدن آنها می تواند به توسعه شهرستان کمک کند، گفت: همان طور که در هشت سال دفاع مقدس همه مردم از هر رنگ و سلیقه ای حضور داشتند و پیروز شدیم، امروز هم باید همه مسئولان و مردم با وحدت و همدلی و با رهبری مقام معظم رهبری برای حل مشکلات تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه برای حل مشکلات مردم باید بدور از سلایق سیاسی کار کرد، چراکه نمی شود بدلیل مسائل سیاسی کار مرد متوقف شود، اظهارداشت: تمام مسئولان و مردم از هر سلیقه ای، باید با محوریت رهبری معظم انقلاب برای پیشرفت کشور تلاش کنیم.

منتخب مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس با اشاره به اینکه یکدلی و با هم بودن باعث پیشرفت کشور می شود، افزود: امروز همه فهمیدند که خام فروشی برای کشور دردسرساز است و اقتصاد مقاومتی حرف اول را می زند.

وی همچنین در دیدار با جمعی از کارکنان سپاه شهرستان خوسف که بمناسبت سالروز تاسیس سپاه صورت گرفت، گفت: توکل بر خدا و زمان شناسی یکی از ویژگی های بارز و مهم سپاه است.

منتخب مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس عملکرد سپاه در مواجهه با موضوعات گوناگون را از جمله سیل، زلزله و اخیرا ویروس کرونا را جهادی و خیلی خوب دانست و گفت: سپاه امروز مامن و پناه مردم است که این به برکت خون شهدا بدست آمده است.