نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: امروز شاهد بهار فرهنگ، مکتب ارزش‌های انسانی و الهی هستیم و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و بسیج، در پیشانی این حرکت (جریان) فرهنگی، دینی و انسانی در جهان می‌درخشند.

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز سه‌شنبه به مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در صبحگاه مشترک کارکنان سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی اظهار داشت: روز پاسدار را به شما و همه‌ پاسداران ارزش‌های دین، در هر سنگر و لباس و هر جایی که هستند تبریک عرض می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه تمام خواب‌هایی که دشمنان برای ایران می‌دیدند امروز وارونه شده است، گفت: اخیرا از بعضی کشورهای اروپایی به دلیل موفقیت‌های خاصی که در ایران آوازه کرده است از دانشجوها یا بعضی از ساکنان دیگری که ایرانی بودند، درخواست کردند به دلیل اینکه آن کشورها امنیت ندارند و این ویروس نیز خطرناک است، به ایران برگردند و اتفاقا دیروز نیز پروازی وارد بر ایران شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: درخصوص ویروس کرونا اهل فن در بحث‌های خاص خود می‌گویند که نه تنها ویروس کرونا، بلکه ایدز و آنفلوانزا نیز ویروس‌های آزمایشگاهی هستند و انگشت اتهام نیز به سمت آمریکا است که خود آمریکا هم بدتر از همه در آن گیر کرده است.

وی بیان کرد: ایران تحت تحریم، ایرانی که همه‌ کوزه‌ها را سر او می‌شکنند، ایرانی که می‌گفتند دیگر در سال گذشته، ۱۳ آبان، ۹ دی و ۲۲ بهمنی نخواهد داشت، امروز دارای عزت و آبرو شده است مردم نیز از آمریکا بیزارند که البته این بیزاری منحصر به مردم ایران نیست بلکه مردم خود آمریکا را نیز شامل می‌شود و می‌بینید در همان حالت قرنطینه، مردم باز به صحنه می‌آیند و علیه حکومت، سیاست و فرهنگ ننگین آمریکا و مخصوصا علیه آن رئیس جمهور دیوانه خود، تظاهرات می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: دشمن به دنبال این است که ما را منزوی کند، اما نه تنها نتوانست بلکه امروز این هم‌افزایی که میان این مردم، مسوولان، جوانان و ارگان‌ها، زن‌ها و مردها، براساس فرهنگ تشیع و فرهنگ ایرانی که ایثار و فداکاری و محبت است، شکل گرفته، دنیا را متحیر کرده است.

وی با بیان اینکه از کشورهایی که خودشان را به آمریکایی‌ها وصل می‌کنند یا عناصری در داخل کشور که پای تابوت آمریکا سینه می‌زنند، بسیار جای تعجب است افزود: در بیداری اسلامی، بحث بصیرت مطرح است یعنی این حرکت لوازم دارد لذا آنچه امروز در دنیا شاهد آن هستیم این است که لیبرال دموکراسی غرب به سرکردگی غرب روز به روز کم می‌آورد و افتضاح می‌کند و حتی مورد اعتراض‌های خودشان قرار می‌گیرند.