معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: مهلت ارسال آثار به اولین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات شرق کشور تا ۱۳ خرداد امسال تمدید شد.

محمود رمضانی روز چهارشنبه اعلام کرد: تمدید مهلت فقط برای ارسال آثار است و آثاری در جشنواره شرکت داده می‌شوند که در بازه زمانی فروردین ۹۹ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ تولید شده باشند.

وی افزود: تا پیش از این مهلت ارسال آثار ۳۱ فروردین امسال اعلام شده بود اما به دلیل همزمانی این روزها با تعطیلات نوروزی، ماه رمضان و موج چهارم کرونا و درخواست اهالی رسانه، مهلت ارسال آثار تمدید شد.

اولین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور “یادمان پروفسور معتمدنژاد” با حضور استان‌های خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، کرمان، جنوب کرمان و یزد در ۲ بخش حرفه‌ای شامل سرمقاله و یادداشت، تیتر، خبر و گزارش و در بخش موضوعی با عناوین “جهش تولید”، “معرفی پروفسور معتمدنژاد” و “مدافعان سلامت و کرونا” برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند فراخوان جشنواره را از طریق سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی به نشانی khj.farhang.gov.ir مشاهده کنند.

همچنین مهلت ارسال اثر و شرکت در هفتمین جشنواره فرهنگی هنری وقف چشمه همیشه جاری که بخش “خبر و رسانه” آن به میزبانی خراسان جنوبی برگزار می‌شود، تا ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ مصادف با عید سعید فطر تمدید شد.