همزمان با پنجمین روز از هفته دولت عملیات اجرایی طرح توسعه باند دوم محور طبس – دیهوک با اعتبار چهار هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال با حضور استاندار خراسان جنوبی آغاز شد.

،استاندار خراسان جنوبی در این آیین گفت: پروژه توسعه باند دوم محور طبس – دیهوک از مصوبات سفر استاندار به بخش دیهوک بود که امروز وارد فاز اجرا شد.
جواد قناعت با بیان اینکه یکی از نگاه‌های ویژه و خاص دولت سیزدهم توجه به حوزه زیرساخت‌ها است، افزود : در حوزه زیرساخت‌ها، خراسان جنوبی با توجه به عقب ماندگی‌های تاریخی خود ضعف ‌هایی دارد.

وی تصریح کرد: حوزه راه‌ها و احداث باند دوم یکی از مهمترین ضعف‌های زیرساختی استان بوده و بر این اساس یکی از اقداماتی که مجموعه دولت در استان به آن پرداخته، احداث این باند است.
قناعت با اشاره به اینکه در ۲ سال اخیر شاهد اتفاقات خوب و آغاز عملیات اجرایی احداث باند دوم به طور تقریبی در تمام شهرهای استان بوده‌ایم، افزود: در هر شهر یک برنامه را در این زمینه آغاز کرده‌ایم که نشان دهنده توجه ویژه دولت به محرومیت‌زدایی و حوزه زیرساخت‌ها است.

وی اظهار داشت: پس از سفرهای شهرستانی استاندار، اکنون سفر به بخش‌های استان آغاز شده و پروژه امروز محور طبس _ دیهوک در پی سفر به بخش دیهوک و از مصوبات این سفر است.
استاندار خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: پروژه توسعه باند دوم محور طبس – دیهوک به طول ۱۷ کیلومتر با اعتبار بالغ بر چهار هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال کلنگ زنی شد.

این آیین با حضور نماینده مردم شهرستان‌های طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.