استاندار خراسان جنوبی که ظهر امروز در جمع مردم شهر گزیک از توابع شهرستان درمیان و در ششمین روز از دهه فجر سخن می گفت با بیان این مطلب، افزود: برجام هنر بزرگ دولت یازدهم بود و دولت توانست با تعیین خطوط قرمز در برجام با استفاده از ظرفیتی که این توافقنامه بین المللی برای کشورمان ایجاد کرد در بسیاری از شاخص های توسعه ای موفقیت های مهمی را کسب کند.
وحدت و همدلی مثال زدنی اهل سنت و شیعیان در شهرستان درمیان و گزیک را مورد تاکید قرار داد و افزود: وجود شخصیت های تاثیرگذاری در بزرگان اهل سنت و شیعه این شهرستان باعث شده تا وحدت اقوام و مذاهب این منطقه مثال زدنی و نمونه باشد.
مقام عالی دولت در استان، باتبریک دهه مبارک فجر سلام دکتر روحانی رئیس محنترم جمهوری را به مردم شریف شهر گزیک وشهرستان درمیان ابلاغ کرد وافزود: در سفر روز گذشته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان بیش از ۴۰۰ طرح و پروژه مبتنی بر فناوری اطلاعات در سطح استان به بهره بهرداری رسید.
مروج الشریعه، ولایت فقیه را ستون ومحور انقلاب اسلامی دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران برغم وجود اقوام و مذاهب مختلف و تفکرات و احزاب مختلف سیاسی خوشبختانه با محور قرار دادن ولایت فقیه و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری از امنیت و وحدت خوبی برخوردار است.
وی انتقاد و اعتراض را حق طبیعی مردم دانست و تصریح کرد: ارکان مختلف نظام جمهوری اسلامی ایران باید با توجه به انتقادات و خواسته های به حق مردم که با شیوه ای قانونی ابراز می شود برای رفع چالش ها و مشکلات مردم چاره اندیشی کنند.
استاندار خراسان جنوبی، با اشاره به گسترش فضای مجازی و اهمیت شبکه های اجتماعی در جامعه امروز گفت: مردم ، امروز خود به خوبی سره را از ناسره تشخیص می دهند و آگاهی مردم به لطف پیشرفت ابزار ارتباطی افزایش یافته است.
مروج الشریعه، افزود: مردم ایران اسلامی امروز می دانند که چه کسانی در حال خدمت صادقانه به آنها هستند و چه کسانی در پی حاشیه سازی و جنجال آفرینی برای ملت و دولت هستند.
مسئولین هیچ شانی به جز خدمت به مردم ندارند.
مقام عالی دولت در استان، در بخش دیگری از سخنان خود ارزش مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی را میزان خدمت رسانی به مردم دانست و افزود: مسئولیت هیچ شانی جز خدمت صادقانه و خالصانه به مردم ندارد.
مروج الشریعه، با اشاره به پیگیری ها و اقدامات استانداران سابق و سایر مسئولین استانی و شهرستانی در به ثمر رسیدن پروژه گازرسانی به شهر گزیک اظهار داشت: در نظام سایر کشورهای دنیا شاید نگاه حزبی و خطی و دولت های ائتلافی وجود داشته باشد و اقدامات بر این مبنا شکل بگیرد ولی در نظام جمهوری اسلامی همه کارها و نیات بر مبنای رضایت الهی و خدمت برای مردم شکل می گیرد.
وی با اشاره به ایام ا… دهه فجر انقلاب اسلامی ادامه داد: دهه فجر بهانه ای است تا بررسی کنیم و ببینیم در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که سال بلوغ انقلاب است چه میزان موفیقت کسب کرده ایم و با چه چالش هایی برای توسعه بیش از پیش استان مواجه هستیم.
استاندار خراسان جنوبی، اذعان داشت: باید مراقبت کنیم تا از تکنولوژی اطلاعات و فناوری های جدید به درستی استفاده کنیم چرا که بستر تکنولوژی اطلاعات بستری آزاد و نامحدود است و باید با واکسینه کردن خود و فرزندان مان به دانش روز و آموزش صحیح و اصولی دست یافته و خود را نسبت به آسیب ها و تهدیدات فضای مجازی واکسینه کنیم.

این گزارش حاکیست؛ ظهر امروز وهمزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر، پروژه گازرسانی به شهر گزیک از توابع شهرستان درمیان با حضور استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.
۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله