مشاور استاندار و مسئول کمیته تولید محتوا و نوآوری ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان جنوبی گفت: امسال در ستاد استانی خدمات سفر با حمایت و نگاه نو استاندار خراسان جنوبی کمیته تولید محتوا و نوآوری به صورت ابتکاری و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی تشکیل شده است.

محمود مقامی اظهار کرد: امسال ستاد استانی خدمات سفر با رویدادها و توجه به ظرفیت‌های مغفول مانده با هدف معرفی ظرفیت‌های استان شکل گرفت.

وی افزود: در این راستا جلسات کمیته تولید محتوا و نوآوری با حضور جمعی از جوانان فعال در حوزه گردشگری، بازاریابی و مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی تشکیل شده و در حال برگزاری است.

مقامی بیان کرد: تولید محتوا با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فعالان فضای مجازی، برپایی پویش معرفی جاذبه‌های گردشگری، تبلیغات محیطی، معرفی شرکت‌های فناور و دانش بنیان در حوزه‌های گردشگری، صنایع دستی و آموزش به عنوان محورهای اصلی برای فعالیت این کمیته در نظر گرفته شده است.

مشاور استاندار خراسان جنوبی در امور روابط عمومی با اشاره به دو رویداد استانی با موضوع “میزبانان شایسته” و “گردشگری از لنز فعالان فضای مجازی”، تصریح کرد: امسال در ستاد استانی خدمات سفر با حمایت و نگاه نو استاندار خراسان جنوبی کمیته تولید محتوا و نوآوری به‌صورت ابتکاری و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی تشکیل شده است.

وی افزود: با توجه ظرفیت‌های غنی و تنوع حوزه گردشگری استان درزمینه‌های تاریخی، طبیعی و گردشگری، خراسان جنوبی می‌تواند به قطب گردشگری شرق کشور تبدیل شود و زمین ماندگاری مسافران در استان افزایش یابد.

مقامی ادامه داد: در این مسیر می‌توان از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه‌های گردشگری و صنایع‌دستی استفاده کرد و از طرفی همگام به معرفی جاذبه‌های گردشگری این شرکت‌ها به مسافران و گردشگران نیز معرفی شوند.

وی با اشاره به تلاش برای افرایش اقامت گردشگران، افزود: تلاش ما در کمیته تولید محتوا و نو آوری ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان جنوبی بر این است که در نوروز ۱۴۰۲ روایت تازه‌ای از جاذبه‌ها، ظرفیت‌ها و داشته‌های حوزه‌های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی استان برای گردشگران ارائه کنیم.

مسئول کمیته تولید محتوا و نوآوری ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان جنوبی ادامه داد: به دنبال این هستیم که از همه ظرفیت‌های مردمی موجود در استان برای حضور گردشگران نوروزی در نقاط مختلف خراسان جنوبی استفاده کنیم تا بتوانیم نوروز متفاوتی رقم بزنیم.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور