May 05,2024 | ۱۴۰۳/۰۲/۱۶

KHABARVAHONAR

اخبار ویژه
تبلیغات

مدیرعامل سمن ملی کارآفرینی پارند:

اولین سمن ملی خراسان جنوبی ثبت شد

اولین سمن ملی خراسان جنوبی ثبت شد

مدیرعامل اولین سمن ملی کارآفرینی “پارند” خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران از ثبت اولین سازمان مردم نهاد (سمن) در سطح ملی خبرداد و بیان کرد: اولین طرح در دست اقدام سمن ملی کارآفرینی پارند، طرح ملی شتابدهی و شبکه سازی سوغات خراسان جنوبی با هماهنگی و همکاری وزارت ورزش و جوانان و وزارت کشور است. […]

مدیرعامل اولین سمن ملی کارآفرینی “پارند” خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران از ثبت اولین سازمان مردم نهاد (سمن) در سطح ملی خبرداد و بیان کرد: اولین طرح در دست اقدام سمن ملی کارآفرینی پارند، طرح ملی شتابدهی و شبکه سازی سوغات خراسان جنوبی با هماهنگی و همکاری وزارت ورزش و جوانان و وزارت کشور است.

امین انتظاری مدیرعامل اولین سمن ملی کارآفرینی “پارند” خراسان جنوبی در گفتگو اختصاصی با برنا از ثبت اولین سازمان مردم نهاد (سمن) استان در سطح ملی خبرداد و بیان کرد: اولین طرح در دست اقدام سمن ملی کارآفرینی پارند، طرح ملی شتابدهی و شبکه سازی سوغات خراسان جنوبی با هماهنگی و همکاری وزارت ورزش و جوانان و وزارت کشور است.

وی با اشاره به اینکه دفتر مرکزی در بیرجند است و شعبات ما در استان های تهران، خراسان رضوی، زاهدان و اصفهان راه اندازی خواهد شد افزود: اهداف ما کارآفرینی و اشتغال زایی است.

وی با تاکید براینکه استارت کارما از طرح های شتابدهی و استارت آپی آغاز شده است گفت: طرح ملی شتابدهی و شبکه سازی سوغات خراسان جنوبی بیش از یکسال پژوهش و نیازسنجی آن به طول انجام شده و برای عملیاتی شدن آن ۲ سال و ۶ ماه زمان نیاز دارد.

مدیرعامل سمن ملی کارآفرینی پارند خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در این مدت عملیاتی شدن پروژه بیش از ۴۵ نفر به صورت مستقیم و در پایان پروژه ۵ استارت آپ تولیدی بین ۵۰۰ تا ۷۵۰ از شغل ایجاد خواهد شد.

انتظاری به محصولات پیش بینی شده اشاره کرد و ادامه داد: محصولات تولیدی دامداری، دامپروری، کشاورزی، صنایع دستی، مواد معدنی همچون سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی انتخاب شده است که به مرور زمان افزایش خواهد یافت.

وی تاکید کرد: این طرح از مهاجرت های روستاییان به شهر ها و از حاشیه نشینی و آسیب های اجتماعی احتمالی هم جلوگیری می کند.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله