? حجت الاسلام و المسلمین شهاب عضو هیات امنای هیئت جان نثاران بیرجند در خصوص اقدام خیرخواهانه این هیئت مذهبی که در ایام محرم نذورات وکمک های مردمی را صرف کمک به بیماران کرونایی نمود گفت:
امسال با توجه به شرایطی که در کشور رخ داد، قبل از ایام محرم تصمیم گرفتیم که نذورات جمع آوری شده را صرف حوزه سلامت استان به ویژه بیماران کرونایی نمائیم.

وی با بیان اینکه تاکنون۱/۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال از جانب هیئت جان نثاران بیرجند به حوزه سلامت استان کمک شده افزود: ۴ تخت ویژه آی سی یو و یک دستگاه لارنگوسکوپ به ارزش ۱/۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال جهت بیمارستان ولیعصر (عج) خریداری شده است . البته ارزش این کار بیشتر از این جهت است که فهم درست از دینداری و عزاداری درمیان ما پیدا شود و سوق دادن این کار به سمت درمان بیماران خاصی که جامعه درگیر آن است، کاری است که نیاز به فرهنگ سازی دارد.

حجت الاسلام و المسلمین شهاب یادآور شد: دکتر فخر و شهید دکتر حاج سید مرتضی وجدان که از کسانی بود که در ایام عزاداری امام حسین (ع) مشغول خدمت به عزاداران بودند، لذا سوق دادن این کمک ها به سمت این جریان، کار زیبایی است که هم به فرهنگ سازی و هم به دینداری ما کمک می کندو همه ی اینها قدم گذاشتن در راه خداوند متعال و امام حسین (ع) است.