قبض گاز

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی، از آغاز طرح حذف قبوض گاز مشترکان خراسان جنوبی از ماه آینده خبر داد.

 سید محمود هاشمی در جمع خبرنگاران گفت: در راستای طرح ملی حذف قبوض کاغذی گاز و تحقق دولت الکترونیک، از ماه آینده قبض‌های گاز استان به صورت پیامکی ارسال خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی، حذف قبوض کاغذی را اقدامی موثر در راستای کاهش هزینه‌ها و ارتقای کیفیت در ارائه خدمات به مشترکان دانست و تصریح کرد: صرفه‌جویی در مصرف کاغذ، صیانت از جنگل‌ها و منابع‌طبیعی و حرکت به سمت انجام بخشی از مسئولیت‌های اجتماعی از دیگر مزایای اجرای این طرح ملی است.

هاشمی یادآور شد: این شرکت بسترهای گوناگونی برای تکمیل و ثبت اطلاعات فراهم آورده و مشترکان از سه طریق می‌توانند شماره همراه خود را برای دریافت صورت حساب گاز اعلام کنند.

وی تصریح کرد: در روش اول مشترکان می‌توانند با ارسال (شماره اشتراک ۱۲ رقمی *۱) به شماره ۱۰۰۰۱۹۴ شماره خود را در سامانه پیام کوتاه ثبت کنند و در روش دوم نیز مشترکان می‌توانند تنها شماره اشتراک ۱۲ رقمی خود را به سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۷۶۵۷ ارسال کنند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی ادامه داد: در سومین روش، مشترکین با مراجعه به صفحه اول سایت اینترنتی شرکت ملی گاز به آدرس www.nigc.ir و کلیک بر روی حذف قبوض می‌توانند اقدامات لازم را انجام دهند.

هاشمی خاطرنشان کرد: خراسان جنوبی بالغ بر ۲۵۰ هزار مشترک گاز دارد و حذف قبوض کاغذی در راستای بهبود کیفیت خدمات‌رسانی و سهولت در امر گازرسانی و صیانت از محیط زیست نقش مهمی خواهد داشت.