فرماندار فردوس ‌گفت:‌ با مدیری که عمدی و بدون عذر موجه کار مردم را به تاخیر بیندازد، برخورد می شود.

حسن میرزایی روز چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان فردوس ا‌ظهار داشت: دهه فجر امسال با توجه به اینکه در شرایط خاصی قرار داریم، از اهمیت ویژه ای برخوردار است و مدیران دستگاه های اجرایی باید در کنار مردم در برنامه های متنوع دهه فجر حضور پررنگی داشته باشند.
وی افزود: مدیران باید در انجام کار مردم حساسیت لازم را داشته باشند و هیچ گونه کوتاهی و تعلل در انجام کار مردم پذیرفته نیست و در این رابطه با کسی تعارف نداریم.
فرماندار فردوس همچنین بر حضور منظم مدیران در جلسات تاکید کرد و گفت: از جلسات آینده شورای اداری چنانچه مدیری با تاخیر حضور یابد، اجازه ورود به جلسه نخواهد داشت.
وی با اشاره به برگزاری همایش فناوری هوا، فضا و تجاری‌سازی در ۱۱ و ۱۲ بهمن ماه در فردوس افزود: این همایش ملی است که از اهمیت خاصی برخوردار است و دستگاه های اجرایی باید همکاری لازم را داشته باشند.
امام جمعه فردوس نیز به موفقیت ها و پیشرفت های ایران اسلامی به برکت انقلاب اشاره کرد و گفت: امروز در کنار پیشرفت های صنعتی، اقتصادی و علمی که به برکت انقلاب اسلامی حاصل شده است ما شاهد پیشرفت های معنوی از جمله آزادی، استقلال، حضور مردم در صحنه، رونق مساجد و وحدت در سایه ولایت نیز هستیم.
حجت ‌الاسلام محمدرضا بابایی افزود: برگزاری همایش هوا، فضا و تجاری سازی علاوه بر مطرح کردن نام فردوس در سطح کشور، اشتغالزایی و ایجاد کارهای نو را به دنبال دارد.
دبیر همایش فناوری هوا، فضا و تجاری سازی فردوس هم گفت: این شهرستان جزو معدود شهرستان هایی در سطح کشور است که در یک مدار فضایی مناسب قرار گرفته است و این ظرفیت تاکنون مغفول واقع بوده و با برگزاری این همایش می توانیم از این ظرفیت استفاده کنیم.
حسین اکبری با اشاره به اینکه شهرستان فردوس در حاشیه کویر قرار گرفته و از ظرفیت و موقعیت بسیار عالی ‌در حوزه انرژی های خورشیدی برخوردار است گفت: طرح راه‌اندازی پژوهشگاه انرژی های خورشیدی توسط دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در شهرستان فردوس مورد موافقت قرار گرفته و همچنین یک طرح چندجانبه نیز توسط وزارت ارتباطات با همکاری دانشگاه های خواجه نصیرالدین، امیرکبیر، صنعتی شریف و دانشگاه فردوسی مشهد در شهرستان فردوس انجام می شود.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله