#در_خانه_میمانیم

#شکست_کرونا_مردم_همدلی

#کرونا_را_شکست_میدهیم

#رعایت_بهداشت_فردی

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از تلاش های صدا و سیما و اصحاب رسانه در مبارزه با ویروس منحوس کرونا قدردانی کرد

✳️ آیت الله عبادی ظهر امروز در نشست با مدیرکل صدا و سیما و مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی با تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) با بیان اینکه کشور بخاطر ویروس کرونا در شرایط استثنایی قرار گرفته است، گفت: سلام و عرض خداقوت و خسته نباشید اینجانب را به همکارانتان برسانید و خداوند به شماها خیر عنایت بفرماید.

? ان‌شاءالله این دوران به سر خواهد آمد و کرونا را شکست خواهیم داد، همه‌ در این زمان مسئولیت داریم و براساس آن بایستی از ظرفیت های موجود در این شرایط سخت نهایت بهره برداری را انجام دهیم.

? آنهایی که مسئول هستند و تریبون در اختیار دارند چه در رسانه ملی، فضای مجازی، نماز جمعه، مساجد و غیره باید به این مسئله دقت داشته باشند که اگر به وظیفه خود عمل نکنند، بیگانه جای آنان را پُر خواهد کرد.

? در گذشته جوامع بشری ارتباطات بسیار محدودی با همدیگر داشته‌اند و نسلی که به بار می آمد طبق آداب و رسوم خانوادگی و بومی پا به میدان می گذاشت، اما در عصر حاضر نیز اگر خانواده‌ها، آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، مسئولین، رسانه‌ها و … کار خودشان را به درستی انجام ندهند و آنچه نیاز کنونی و آینده جامعه است تدبیر ننمایند، خسارت های زیادی به بار خواهد آمد.

? با توجه به اینکه ما مسئول اندیشه، سیاست، فرهنگ و اخلاق مردم هستیم لذا پیشنهاد دارم که با بهره گیری از کارشناسان و با مطالعات همه جانبه به بررسی اولویت‌ها، شیوه‌ها، مناسبت‌های سیاسی و مکانی برنامه ها و رویدادها بپردازیم.

? اگر در این امر موفق عمل نماییم و کار بدرستی انجام شود، هیچ ثوابی بالاتر از آن نیست و اگر کوتاهی کردیم و فعالیت ها بدرستی صورت نگیرد بالاترین گناه محسوب می شود.

? از همه‌ی زحمات و تلاش های صدا و سیمای استان و اصحاب رسانه در زمینه آگاهی سازی جامعه در مبارزه با ویروس منحوس کرونا تشکر و قدردانی می نمایم و از دعاگوی آنان هستم.