نرم‌افزار “نقشه راه” با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب در دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی رونمایی شد.

مدیر پردیس دانشگاه‌های فرهنگیان خراسان جنوبی در این آیین گفت: این نرم‌افزار با تلاش ۳۶ هزار دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان در مدت یک سال آماده شده است.

ایرج مهدی‌زاده افزود: آشناسازی دانشجو معلمان، دانش‌آموزان و سایر اقشار با بیانیه گام دوم انقلاب از مهمترین اهداف این نرم‌افزار است.

وی گفت: نرم‌افزار نقشه راه یک سند بالادستی است که به دانشجویان کمک می‌کند به عنوان یک دانشجوی طراز اسلامی نقشه راه داشته باشند.

مدیر پردیس دانشگاه‌های فرهنگیان خراسان جنوبی بیان کرد: امیدواریم این قبیل برنامه‌ها نقش موثری در تربیت معلمان انقلابی و سپس نسل جدید براساس این ‌آرمان‌ها داشته باشد.

وی افزود: گام دوم انقلاب در حد کلام و عبارت‌ها جابه‌جا می‌شود در حالی که باید تبیین و پس از آن گفتمان‌سازی فرهنگی انجام شود، توانمندی درخت انقلاب مدیون زحمات بسیاری است که باید پاس داشته شود.

مهدی‌زاده با تاکید بر اینکه بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه کشور است و باید برای جوانان کشور تبیین و تشریح شود گفت: باید اساتید دانشگاهی بدون کلی‌گویی و با ورود به جزئیات وارد حوزه تبیین این بیانیه شوند.

وی اضافه کرد: بیانیه گام دوم انقلاب به ما می‌گوید که ساختن آینده‌ روشن برای انقلاب اسلامی وظیفه جوانان است و باید نسل جوان کشور بیش از پیش به این بیانیه توجه داشته باشند.

بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ خطاب به ملت ایران صادر شد.