#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

 استاندار خراسان جنوبی گفت: نجمه خدمتی ورزشکار المپیکی استان یک ظرفیت برای خراسان جنوبی و کشور است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا جواد قناعت روز جمعه در دیدار با نجمه خدمتی و خانواده این ملی‌پوش خراسان جنوبی اظهار داشت: وظیفه داریم جوانان نخبه استان را در عرصه‌های مختلف مورد توجه قرار دهیم.

وی با بیان اینکه حس به هدف زدن در رشته تیراندازی یک حس عالی و قابل وصف نیست، اضافه کرد: نجمه خدمتی در مسابقات بین المللی، آسیایی و ملی مدال‌های رنگارنگی را کسب کرده که مایه افتخار خراسان جنوبی است.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه از کشور، خاک و وطن در مبانی دینی به عنوان ناموس یاد می‌کنند، گفت: عِرقی که ما ایرانیان نسبت به خاک و وطن داریم، خیلی ارزشمند است.

قناعت افزود: خاک و وطن، هستی هر فردی ایرانی است و این نگاه در دیدگاه خانواده و خود نجمه خدمتی وجود دارد و این ورزشکار بین‌المللی دارای خانواده مذهبی و ایرانی اصیل است که تاکنون تمام مشکلات سد راه پیشرفت خود را تحمل کرده است.

وی اظهار داشت: هفته آینده جلسه‌ای با محوریت شخص استاندار و سایر مسوولان متولی برگزار خواهد شد و مشکلات و موضوعات مطرح شده در این دیدار مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا بخشی از انتظارات را برآورده کنیم و از شرمندگی این ورزشکار بین المللی استان دربیایم، در این خصوص حتما کمک‌های لازم خواهیم  کرد.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ورزشکاران تیرانداز نیازمند ثبات و آرامش درونی هستند، اضافه کرد: تیراندازی یک ورزش روحی و روانی است، اینکه کسی بتواند در این رشته به هدف بزند، کار سنگین و سختی است و باید فرد حتما از شاخص‌های روحی و روانی بالایی برخوردار باشند تا بتواند در کسری از ثانیه به هدف بزند که نجمه خدمتی دارای اینگونه روحیه‌ای است.

نجمه خدمتی، ملی‌پوش خراسان جنوبی هم در این دیدار گفت: پدر و مادر و همسرم مهمترین حامی‌های من تاکنون بوده‌اند و مشکلات زیادی در مسیر راهم وجود دارد.