همکاری و تعامل دستگا¬های اجرایی به منظور معرفی توانمندی¬های خراسان‌جنوبی
مدیر کمیته رفاه و تعاون هسته راهبردی روابط‌عمومی¬های دستگاه¬های اجرایی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه برگزاری دوره‌های آشنایی با خراسان‌جنوبی در بخش گردشگری تنها بخشی از ساختار مصوب در راستای معرفی قابلیت¬ها و توانمندی¬های استان در بخش¬های مختلف است، گفت: برای ادامه این هدف نیازمند همراهی و همکاری همه ارگان¬ها، دستگاه¬ها و نهادها هستیم.
حامد عارفی‌نیا  گفت: با ایجاد فضای تحول و تغییر رویکرد مدیریتی مثبتی که در مجموعه روابط‌عمومی¬های استان شاهد هستیم برای اولین بار “هسته مرکزی شورای راهبردی در روابط‌عمومی¬های دستگاه¬های اجرایی استان” تشکیل شد.
وی اظهارکرد: کمیته¬های مختلف مرتبط با امور روابط‌عمومی دستگاه¬های اجرایی استان در قالب کمیته ارزیابی عملکرد، افکار سنجی، آموزش، ارتباط رسانه¬ای و رفاه و تعاون تشکیل شده که در راستای وظایف محوله به‌صورت گسترده¬تر پیگیر مطالبات جامعه ارتباطی درون‌دستگاه¬های اجرایی استان است.
مدیر کمیته رفاه و تعاون هسته راهبردی روابط‌عمومی¬های دستگاه¬های اجرایی خراسان‌جنوبی در ادامه با اشاره به ضرورت توسعه متوازن فعالیت¬ها و انعکاس اقدامات انجام شده دولت، افزود: در همین راستا شورای راهبردی روابط‌عمومی دستگاه¬های اجرایی استان به دنبال ایجاد ساختار مناسب برای هویت بخشی بیشتر به روابط‌عمومی دستگاه¬های اجرایی استان است.
عارفی‌نیا در ادامه با اشاره به برگزاری تورهای بیرجندشناسی گفت: این نخستین تجربه از انجام حرکت گروهی و هماهنگ در درون خانواده روابط عمومی است که در کنار آن اهدافی از جمله شناخت فرهنگ و تاریخ استان، آشنایی با مفاخر فرهنگی ادبی و علمی استان نیز وجود دارد.
وی از روابط عمومی به عنوان سفیران و نمایندگان دستگاه¬های اجرایی برای معرفی قابلیت¬های استان نام برد و افزود: سعی داریم از ظرفیت روابط‌عمومی¬ها به عنوان یک ساختار تشکیلاتی منسجم در راستای این ضرورت استفاده بیشتری داشته باشیم که در این راستا خواستار کمک همه دستگاه¬های اجرایی استان هستیم.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله