#در_خانه_میمانیم

#شکست_کرونا_مردم_همدلی

#کرونا_را_شکست_میدهیم

#رعایت_بهداشت_فردی

 

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی گفت: تردد از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد کماکان در معابر عمومی تمامی شهرهای خراسان جنوبی با هر وضعیت کرونایی اعم از قرمز، نارنجی، زرد و آبی ممنوع است.

سرهنگ علیرضا عباسی روز دوشنبه اعلام کرد: اجرای این طرح تا هر زمان که ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کند، ادامه خواهد داشت.

وی افزود: رانندگان خودروها در صورت ترددهای غیرضروری از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد ۲۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

رییس پلیس راهور خراسان جنوبی تصریح کرد: مخدوش کردن پلاک خودروها نیز توسط برخی رانندگان علاوه بر اینکه تخلف رانندگی است، پیگیری کیفری خواهد داشت و متخلفان علاوه بر اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

همچنین براساس مصوبه اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا ممنوعیت تردد بین استانی همزمان با سراسر کشور از ساعت ۱۲ روز یکشنبه (۲۴ مرداد) در خراسان جنوبی آغاز شد و تا پنجم شهریور ماه خودروهای با پلاک غیربومی اجازه ورود به استان و خودروهای بومی اجازه خروج را ندارند.

جرایم در نظر گرفته شده در شهرهای قرمز ۱۰ میلیون ریال و شهرهای نارنجی ۵ میلیون ریال در نظر گرفته شده است، رانندگان متخلف نیز ضمن اعمال قانون از ورودی شهرها برگشت داده می‌شوند.

همه اصناف، ادارات و بانک‌ها نیز از امروز دوشنبه (۲۵ مرداد) تا پایان روز کاری شنبه هفته آینده (۳۰ مرداد) به جز ادارات و اصناف ضروری تعطیل هستند.