#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

استاندار خراسان جنوبی گفت: منتظر واقعی امام زمان (عج) اهل کار و تلاش و خدمت جهادی به مردم است.

 جواد قناعت در مراسم تحویل یک فروند بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان طبس ضمن تبریک ولادت یگانه منجی عالم بشریت، اظهار داشت: یک منتظر واقعی ظهور حضرت مهدی(عج) کشور و مردم را از لحاظ اجتماعی و روحی و روانی باید برای انسان کامل و ذخیره عالم آماده کند.

وی افزود: امیدواریم خداوند به مقام معظم رهبری آنقدر طول عمر عنایت کند تا پرچم این نظام و انقلاب را به دست صاحب اصلی آن یعنی امام زمان (عج) برسانند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه شهرستان طبس مردمی ولایت مدار، فرهیخته و انقلابی دارد، گفت: مردم طبس ولایت مداری و انقلابی‌گری خود را در صحنه‌های مختلف دفاع از نظام و ولایت ثابت کردند.

قناعت با بیان اینکه منتظر واقعی ظهور امام زمان(عج) اهل قیام و حرکت است و فریاد می‌زند و سکوت نمی‌کند، عنوان کرد: منتظر ظهور واقعی خود و جامعه را باید برای مهمان ویژه و عزیز آماده می‌کند، منتظر واقعی باید در خدمت مردم باشد و برای مردم کار کند و از کسی که پرچم اهل بیت (ع) در دست او است، پیروی کند.

وی اظهار داشت: امروز سکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دستان یک حکیم فرزانه و عالمی دانشمند است، مقام معظم رهبری در این تلاطمی که دنیا گرفتار آن است و هر روز شاهد جنگی و کشتار مردم در یک منطقه از دنیا هستیم، این کشتی (نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران) را به بهترین شکل ممکن، مدیریت و رهبری می‌کند.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: امروز همه ما به عنوان منتظران ظهور وظیفه داریم که مقام معظم رهبری را همراهی کنیم، باید برای مردم کار کرد، نه اینکه یک گوشه بشینیم و کار نکنیم و منتظر ظهور باشیم که این تفکر غلط است.

وی ضمن تشکر از همه کسانی که در راه‌اندازی اورژانس هوایی طبس همراهی داشتند، گفت: این بالگرد برای مردم منطقه مایه دلگرمی شد و شاخص‌های روحی و روانی و اجتماعی حضور و استقرار بالگرد در منطقه از شاخص‌های درمانی آن بیشتر باشد.

وی افزود: امید است با یکصدایی که در استان و شهرستان طبس ایجاد خواهد شد بتوانیم با کار تیمی، درخواست‌های مردم را پیگیری و حل کنیم تا شاهد رفاه و امنیت و حل مشکلات اقتصادی مردم باشیم.

قناعت عنوان کرد: حدود ۶۴ روز قبل که به طبس سفر کردیم یکی از خواسته‌های جدی فرماندار و مدیران شهرستان و مردم استقرار همین بالگرد بود که امروز محقق شد.