رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند پس از بازدید از بیمارستان علی بن ابیطالب(ع)، طرح توسعه بخش تصویربرداری بیمارستان، پروژه های در حال احداث کلینیک تخصصی و پانسیون اقامتی پزشکان در نشستی که با حضور امام جمعه سربیشه در محل سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان برگزار شد شرکت کرد و با بیان اینکه پیشرفیت فیزیکی پروژه های عمرانی حوزه سلامت این شبکه رضایت بخش است گفت: تلاش می کنیم این روند ادامه یابد و قطعاً هیچ پروژه ای در این شهرستان متوقف نخواهد شد.
دکتر سید محمد موسوی میرزائی با اظهار اینکه خوشبختانه در زمینه تامین و فعالیت پزشک عمومی در سربیشه هیچ مشکلی نداریم افزود: از تمام پتانسیل استان برای جذب پزشکان متخصص استفاده شد.
وی در ادامه با بیان اینکه مردم ما شایسته دریافت بهترین خدمات در عرصه سلامت هستند تاکید کرد تمام تلاش خود را برای ارتقاء مناسب سطح ارائه خدمات بهداشتی درمانی در سربیشه بکار می گیریم.
بازدید از طرح توسعه مرکز خدمات جامع سلامت درح و احداث مرکز بهداشت ماخونیک از برنامه های سفر هیئت رئیسه دانشگاه به سربیشه بود که توسط دکتر حسین دهقانی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و هیات همراه انجام شد.

نوشته و خبرنگار : دکتر  ا . زارعی دبیر سرویس پزشکی و سلامت و ا حسن پور